neseriozny postup pri poskytnutí vernostného bonusu

Otázka

  • 0

Ako vernému zákazníkovi /za niekoľko desaťročí /som dostala výhodnejšiu a lacnejšiu službu. Samozrejme mi bolo oznámené, že mám aj rýchlejší internet aj možnosť odosielania dokumentov s väčším objjemom MB.  No na moje počudovanie mi ide internet ako slimák a prílohy mailu, ktoré som predtým  odosielala do veľkosti 25 MB, teraz mám vraj len do 10 MB a najpomalší internet. To si niekto v T-C robí žarty, alebo ľavá ruka nevie, čo robí alebo má robiť pravá? To skutočne ide ten telecom dolu vodou? Či sa čaká až to ľudí nahnevá a dostaví sa nejaký úplne nový operátor, ku ktorému budú odchádzať zákazníci T-Comu ?

Ešte musím poznamenať, že s pracovníkmi na infolinkách je čoraz menšia spokojnosť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj dzekyna, aky program teraz vyuzivas? Lebo, co sa tyka programov, je podla mna jedno ci si mala Podla seba alebo Happy, rychlost by sa nemala menit. Jedine, ak by si pri programe Happy preniesla volne data a uz mas znizenu rychlost. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar