MOBILNY INTERNET EASY PECKA

Otázka

  • -1

Dobrý deň ja by som potreboval poradiť prešiel som so služby bez záväzkov späť na easy mam aktivovanú easy pecka ale aj tak mI nejde internet v mobile treba to nejak nastaviť v telefóne alebo kde je problém? Vopred ďakujem za odpoveď .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

14 odpovedí na túto otázku

  • 0

Karta sa zruší po skončení platnosti sama alebo na pobočke Telekomu požiadať o ukončenie poskytovania služieb

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

OK takže problém vyriešený... na koniec som využil kontaktný formulár na webe telekomu, napísal som im v čom je problém, na druhý deň mi odpísali sms, že už by mi to malo ísť a aj ide :) Takže, problém bol na ich strane. Dosť by potešilo, keby mali aj na svojich pobočkách kompetentnejších zamestancov. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@MadRabbit ak ti nepomohla vymena SIM, odporucam opatovne kontaktovat 0800123777. Pripadne podaj podnet na predajni alebo telefonicky.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@JürgenVonHelmut SIM mi vymenili včera na predajni, keď som to riešil, mal som ešte úplne pôvodnú xx rokov starú SIMku, nuž ale v tom problém nebol. Skúsim teda použiť SIMku v inom telefóne, a potom sa ozvem, že či to pomohlo :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@MadRabbit tak to ma mrzi ze ti nepomohli. Naozaj skus tu SIMku v inom telefone. Mam skusenost, ze ked som kartu vlozil do ineho telefonu, fungovalo to a ked som ju vratil do povodneho, potom sa uz pripojit dalo. Skus este pripadne telefon resetovat na povodne nastavenia, ale zalohuj si urcite data, ak sa to rozhodnes urobit. A este posledna moznost ktora mi napada - vymena SIM, v pripade ak zistis ze to nepojde ani v inom telefone. Mali by ti ju bezplatne vymenit na predajni. Drzim palce :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@JürgenVonHelmut nepomohli, vysvetlil som pani problém, ona že v poriadku, aktivuje mi akúsi službu (nešpecifikovala) a mám na 10min vypnúť telefón a keď ho znova zapnem, mali by mi dáta fungovať... nuž ale nepomohlo to. SIM som ešte neskúšal v inom zariadení, keďže som nemal možnosť, ale hneď ako to bude možné ju vyskúšam. Scenár bol takýto: 6.6 som mal ešte paušál, 7.6. som mal už EasyPecku, dobil som si kredit, chcel som poslať MMS a nič, rovnako ani pripojenie na internet nefunguje odvtedy... žiadna iná zmena nebola, mobil mám ten istý. Pojdeto.sk mi odporúčali aj v predajni Telekomu, keď už slečna/pani po 15minútach bola zúfalá a nevedela mi pomôcť. Ona mi povedala, že na ich strane je všetko OK, spoločne sme nastavili aj APN.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@MadRabbit vazne ti na tech. podore nepomohli, ake bolo ich stanovisko? Inak ako sa sprava SIMka v inom telefone? (teda ak si to skusal) Podarilo sa im aspon identifikovat pricinu, ked pises ze pred 3 dnami ti to fungovalo? Co sa tyka pojdeto.sk, odporucal som ich ako krajne riesenie, kedze si uctuju vsetko; sorry, zabudol som to v predoslej sprave spomenut.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@JürgenVonHelmut vďaka za info, na technickú podporu som volal, nepomohlo... čo sa týka pojdeto.sk, za 9,99eur sú ochotní mi to nastaviť. To je výborné, že si mám zaplatiť za niečo, čo pred 3 dňami fungovalo v pohode a kvôli zmene programu na EasyPecku to prestalo fungovať, krása...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Cau @MadRabbit, skusal si volat na technicku podporu 0800 123 777? Na predajni sa castokrat stava, ze nevedia, kedze riesia technicke problemy viacmenej len okrajovo. Na linke vedia skontrolovat dokladnejsie, kedze su na to skoleni. Okrem toho funguje aj linka pojdeto.sk 0800 800 700, tam su skor zamerani na hardware. Skus, snad sa ti to podari vyriesit.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám presne rovnaký problém, 7.6. som prešiel na Easy Pecku a od toho dňa mi prestali fungovať mobilné dáta ani internet ani MMS nefungujú... bol som aj v Telekome, na ich strane je údajne všetko OK, skontrolovali mi aj nastavenia APN v mobile, všetko by malo sedieť, lenže internet aj tak nefunguje...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak mas Easy Pecka, musis ma spravne nestaveny telefon, taktiez aktivovany internet na sim karte a minimalny kredit 24 centov. Takze ak nevies s urcitostou, ci mas internet aktivny na karte, odprucala by som potom zavolat na 0800 123456 nech ti to pozru, pripadne aktivuju. Na Easy pecka mas vzdy zakladny balik Surf1, kde ti kazdy den stiahnu max. 50 centov alebo iba ak sa pripojis. Pokial ti to nepostacuje, tak si mozes aktivovat Surf1000 na 30 dni za 5,99 Eur ( po preneseni 1000 MB sa ti znizuje prenosova rychlost). V pripade dostatocneho kreditu sa ti kazdy mesiac balik automaticky obnovi. :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar