Sms od TELEKOMu

Otázka

  • 0

ahojte. uz som tu viackrat reagoval na temy o konci viazanosti a o konci zlavy na pausaly podla seba. 

Dnesnou smskou od Telekomu, ratam dni do konca viazanosti..,

odosielatel TELEKOM

text - citujem 

"Upozornenie pre Vas: Poskytovanie zlavy, na ktoru ste v ramci mobilneho pausalu mali narok pocas doby viazanostim sa Vam od najblizsieho zuctovacieho obdobia konci. Pre viac informacii volajte 0800 123 456"

Toto je pristup, pre cislo aktivne od roku 2000 ako EASY a od roku 2004 ako pausal, posledne 4 roky 50 percentna zlava na pausal, ktoru vtedy nebol problem poskytnut... Ale teraz je vsetko problem. 

Dakujem velmi pekne. Verny by ostali verny, ak by im ti, komu verili, nechal tie podmienky ktore mali 4 roky... 

 

PS - 0914333188 nedviham, nevolajte mi.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0
Ja to vidím tak, že si dostal upozornenie o tom, že Ti končí akcia. Čo je na tom zlé? Viac by sa Ti páčilo, keby si proste platil viac a bez upozornenia? :-) Okrem toho.. Je pre teba dôležité, koľko percent máš zľavu, alebo to, koľko a za čo platíš?
odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tvoje PS znamená, že ani vlastne nič riešiť nechceš. Keď nepovieš o svojej požiadavke, čo chceš ako Ti môže niekto vyhovieť? Zavolaj a spýtaj sa Ty na možnosti, povedz svoju predstavu a aspoň porozmýšľaj o ponuke, ktorú dostaneš ... keď niečo chceš riešiť.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne skončila viazanosť pred tromi dňami, medzitým mi dvakrát volali z retenčného ale nedokázali ani len dorovnať ponuku od konkurencie a tak v pondelok čakám kuriéra od pomarančov. Jednoducho idem tam kde je momentálne pre mňa lepšia ponuka. Netreba sa báť zmeny.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Správne. Kľúčové slovo: momentálne. Prečo ľudia neuvažujete v kontexte viac ako dvoch rokov? V pomaranči Ti o dva roky rozhodne nebudú vedieť dať ani len to, čo si dostal teraz. Tak zasa sa budeš sťažovať na nich, že nevedia dorovnať konkurenciu? A zasa zmeníš operátora?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A čo bude o dva roky ??? akurát zrušia bonus za prenos, ale dnes je dnes, tak prečo to nevyužiť, keď prišli sami s tým. Prečo si vážia viac nových zákazníkov ako dlhodobých, v čom sú lepší nový ??? však menej im platia za tie isté služby. Prečo aj im nedávajú rovnakú zľavu, alebo nech to zrušia a nie každý operátor sa obieha kto dá lepšiu ponuku novému zákazníkoví a starého strčia do rohu a dajú mu omrvinky za vernosť. Ja som prešiel do Telekomu kôli lepšiemú paušálu spolu s manželkou a dnes mi nevedia dať  to isté čo mám aj s bonusom na mobil, ktorý všade reklamú, lebo že sa to nedá a konkurencia vie, tak prečo zostať ???

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Tak teraz si slušne protirečíš :-)) Práve si sám povedal, že nedostaneš to, kvôli čomu si zmenil operátora. A inde snáď očakávaš, že to bude inak? :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

k mojmu PS  - naco mi budu vyvolavat ked ako citam aj tak nedostanem ponuku ktora ma oslni ? viac krat som tu cital ze realna ponuka prisla az po tom ako mal "verny" zakaznik ziadost o prenos cisla ku druhemu operatorovy.

 

zo zaujimavosti som sa dneska na telekom stranke prihlasil, overil cislo a chcel som predlzenie zmluvy.. pouzil som aj chat... a co mi bolo ako vernemu ponuknute ? zlava 1,5€ mesacne... plus zlava za vernost, ku konecnej cene za dany pausal sme sa ani nedostali, i ked mal operator aj moje meno a cislo, ukoncil to ze mi ponukol to co mohol... 

 

pre tych co chcu rypat - konverzaciu som si dal poslat na mail.... som rad ze to mam pisomne. ak poziadam o 16 dni o prenos cisla a zrazu bude ponuka ina a veci co sa teraz nedaju sa budu dat, tak budem ziadat vysvetlenie, kedze mi to skor pripada ako buzeracia zakaznikov, ktory su nuteny zajst az tak daleko aby dosiahli co chcu... 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar