Mozte mi nieco blizsie povedat, co treba ak chcem odstupit od zmluvy

Otázka

  • 0

Mozes nieco blizsie povedat, preco chces odstupit od zmluvy?  Koniec viazanosti, migracia na Easy kartu, nevyhovujuci pausal, zrusenie cisla, prenos cisla.....

 

V akomkoľvek pripade okrem prenosu čísla k inému operátorovi je pri podaní výpovede výpovedná lehota jeden mesiac. Táto lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho fakturačného obdobia po doručení výpovede.

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @Milanballuch1,

 

o odstúpenie od zmluvy môže zákazník požiadať do 14 dní od doručenia zásielky. Toto platí pri telefonickom alebo e-shop predaji.

 

Ak chce zákazník odstúpiť od staršej zmluvy, alebo zmluvu podpísal na predajni, je potrebné ísť na predajňu podpísať Výpoveď zmluvy.

 

Bližšie informácie ti vedia dať kolegovia na predajniach alebo na bezplatnej zákazníckej linke 0800 123 456.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Odstupit chcem kvoli pokritiu v mieste mojho trvaleho bydliska, ktore neustale vypadava. Pokritie vsak evidujete ako dostacujuce a neregistrujete ine staznosti z danej oblasti, vase retecne sluzby si ma dovolilo kontaktovat aby mi ponukli nieco co je "mega vyhodne" ponukli mi pausal ktory pouzivam momentalne o 5 eur lacnejsie k nemu novy telefon, s viazanostou na 33mesoiacov. Ako som povedal aj nim kartu telekom dopouzivam zhruba 8-9 mesiacov a prenasam cislo ku konkurencii, (ktorych retecne ponuky su lakavejsi, po skonceni viazanosti nepredlzim zmluvu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar