MyWallet a zmena mobilu na iPhone 5S

Otázka

  • 0

Dobry den. Minuly rok, ked som este vlastnil mobilny telefon Samsung Galaxy S4 mini som si aktivoval sluzbu MyWallet a teda aj vymenil u Vas Sim kartu za Sim kartu s touto sluzbou. Sluzbu som nejaky cas vyuzival, dobil si aj konto, no po vymene mobilu za iPhone 5S som poziadal aj o vymenu SIM karty za SIM kartu nano do iPhonu a teda uz bez tejto sluzby. Chcem sa opytat, sluzba MyWallet mi automaticky zanikla, alebo ostala aktivna a aj napriek tomu ze som ju od 1.1.2015 nevyuzil ani raz /nemal ako/ mi bude na konci roka uctovana rocnym poplatkom, alebo ako? Dakujem za odpoved.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @Peter Német,

 

ak už nechceš využívať službu myWallet, je potrebné zavolať do banky ClickandBuy na číslo 02/3305 61 94 a zrušiť tam svoj účet v banke. Toto je najdôležitejší krok, aby Ti neostal aktívny účet v banke.

 

Potom bude treba aj u nás deaktivovať službu - napr. zavolaním na našu bezplatnú infolinku 0800 123 456. Aby ti neostala aktívna, akby bola náhodou niekedy spoplatnená.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar