Staznost

Otázka

  • 0
→→→ " Aktuálny kredit 0,9026 € ,Nominálny 0,00 € Bonusový * 0,9026" ←← ___ A TOTO PROSIM VAS KTO MI VRATI? A K TOMU TELEKOM MI KREDIT NIE RAZ POSTAHOVAL KREDIT BEZDOVODNE PRIAM OMYLOM! ===>>> Posledné dobitie 5.4.2015 Suma posledného dobitia 50,00 € ak to mam chapat tak ze cim viac si dobijem kredit tym viac automaticky do minusu a netusim preco tak to Vam dakujem!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Z toho co si tu napisala ti ale nikto nerozumie. Len to, ze si si dobila 50 EUR a teraz mas 0,9026 EUR kredit. Ale to ci si s telefonom nieco robila, telefonovala, pisala spravy, surfovala na internete, .... nie je vobec jasne. Ak si mala nejaku prevadzku na tvojom cisle, tak je podla mna uplne normalne, ze sa ti znizoval kredit.

Keby Telekom len tak bezdovodne ludom uctoval poplatky do faktury, znizoval kredit na predplatenych kartach, tak by uz davno prisiel o licenciu.

Ked myslis, ze ti kredit bol znizeny bez nejakej prevadzky na tvojom cisle, tak poziadaj o podrobny vypis, reklamuj to s tym, ze im oznacis, co sa ti nezda a az potom sa stazuj na fore, kde to nikto aj tak nevie preverit, lebo tvoju prevadzku vidia len ludia z Telekomu. 

PS: stretavam sa casto s ludmi, ktori nevedia robit s telefonom a povolia si v nom datove prenosy cez operatora. Potom sa pripoja na internete, myslia si, ze su pripojeny cez wifi, aj ked nie su a pripojenie im uctuju operator, ked su samozrejme cez neho pripojeny. 

Ak mas telefon s androidom tak chod do Menu, Nastavenia, Bezdrotove pripojenie a siete, Mobilne siete (Nastavenie mobilnej siete) a pozri sa ci mas zakliknuty a tym aj povoleny prenos dat cez operatora? Ak ano, to moze byt dovod znizenia kreditu. Na Easy sa daju nastavit notifikacne SMS o znizeni kreditu po datovom pripojeni. Keby si si to nastavila, vies hned po pripojeni, ze sa ti znizil kredit a mozes to riesit a nie stazovat sa po 1,5 mesiaci.

Ked mas androidovy telefon, tak v Menu, Nastavenia, Vyuzitie dat sa da pozret statistika datovych prenosov cez operatora a wifi. Zvol si mobilne data,vyber si obdobia od 05.04. a pozri sa, ci ti telefon neprenasal data cez siet operatora. Ak ano, tak je "zahada" vyriesena.

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ja uz tiez telekomu neverim dovtedy mi reklamovali telefom az skoncila zaruka a este aj znalec tupec povedal ze je vsetko Ok pritom na predajni som im dokazal ze je chybny! Skoncila zaruka a jedine co mi povedali ze oprava za vlastne. Podvodnici telekom! A to mam dva iphony !!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Telekom ma sudneho znalca, s ktorym spolupracuje pri posudzovani telefonov. Ak si nesuhlasil s jeho stanoviskom, mohol si si TY SAM vybrat nezavisleho znalca (aj viacerych), ktory moze posudzovat mobilne telefony (na Slovensku su ich desiatky), aby ho preveril. Posudenie by islo mimo Telekomu, ten by o tom ani nemusel vediet. Keby bolo stanovisko znalca ine ako vyjadrenie servisu, mohol si sa odvolat.

Stazovat sa tu teraz na Telekom alebo znalca mi pride trochu od veci, ked si inym odbornym vyjadrenim nepreukazal opak (tvoje vyjadrenie nie odborne). Posudenia sa robia po obnoveni nastaveni telefonu, aby sa vylucil vplyv doinstalovanych aplikacii, nastaveni a dat a servis/znalec sa riadi postupmi vyrobcu.

Autorizovany servis alebo sudny znalec nedavaju vyjadrenia podla toho, u ktoreho operatora/predajcu bol telefon zakupeny. Riadia sa poziadavkami a postupmi vyrobcu. Keby si telefon kupil u ineho predajcu, dostal by si rovnake stanovisko.

Mal by si sa stazovat skor v spolocnosti Apple, ake podmienky stanovila a aky vyrobok vyrobila.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Chyba je v telekome kedze som absolvoval niekolko 10 tok hovorov a kazdy sa z to vyzul a kazdy z nich povedal ze uz je po zaruke ze len na vlastne naklady. V prvom rade nech si urobi telekom poriadok kedze bordel v sietach a u zamestnancov v podavani info maju oni. Problem je v ich sieti !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No ak je po zaruke, tak tak sa z toho nikto nevyzul, ale to tvoja chyba, ze si sa neozval skor, pocas 24mesiacov. 

PROBLEM VZNIKOL U TEBA.

Mozes sa skusit stazovat u poslancov, ze schvalili len 24 mesacnu zaruku alebo v spolocnosti Apple, ktora nedokazala vyrobit telefon podla tvojich predstav, ktory by bol funkcny minimalne pocas zarucnej doby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Mám tiež podobný problém,aktuálny kredit 2,99€ ,nominálny 0€ bonusový 2,99€. Poslala som sms do rádia expres stiahlo mi 0,10€ za sms a prišla mi odpoveď,že službu nie je možné využiť z dôvodu nedostatočného nominalného kreditu. Tak čo, ten bonusový kredit sa nedá využiť nanič? Komu vlastne zostane?,keď si zaň nemôžem poslať sms-ku.
Pri každom dobíjaní sa bonusový kredit zvyšuje - a čo z toho !!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Bonusovy kredit môzes pouzit len na telefonovanie, sms, MMS, internet.  Na platbu smskou, audiotextove služby, premium sms treba mat na karte nominalny (skutocne dobity kredit).  Ako prvy sa odpocitava nominalny kredit a bonusovy az nakoniec.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar