zle zadany variabilny symbol

Otázka

  • 0
Zdravim chcem sa spytat ked som zadala zle variabilny symbol a zaplatila som fakturu co mam robit?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napis na pohladavky.mob@telekom.sk (ak sa platba tykala mobilnych sluzieb) alebo pohladavky.pev@telekom.sk (ak sa platba tykala fixnych sluzieb). Uved mobilne telefonne cislo alebo EUI cislo modemu pre Mobilny internet alebo 10 miestne cislo adresata (je na kazdej fakture pri adrese), ak ide o fixne sluzby. Napis tiez, na aky ucet si platbu uhradila, kedy, v akej vyske, z akeho uctu, pod akym (chybnym) variabilnym symbolom a tiez to, aky mal byt spravny variabilny symbol, aby vedeli platbu priradit k spravnej fakture. Priloz tiez napriklad Print Screen obrazovky, kde bude vidiet vypis z internetbankingu k danej platbe, mohlo by to urychlit spracovanie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar