zle zadany variabilny symbol

Otázka

  • 0
Zdravim chcem sa spytat ked som zadala zle variabilny symbol a zaplatila som fakturu co mam robit?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napis na pohladavky.mob@telekom.sk (ak sa platba tykala mobilnych sluzieb) alebo pohladavky.pev@telekom.sk (ak sa platba tykala fixnych sluzieb). Uved mobilne telefonne cislo alebo EUI cislo modemu pre Mobilny internet alebo 10 miestne cislo adresata (je na kazdej fakture pri adrese), ak ide o fixne sluzby. Napis tiez, na aky ucet si platbu uhradila, kedy, v akej vyske, z akeho uctu, pod akym (chybnym) variabilnym symbolom a tiez to, aky mal byt spravny variabilny symbol, aby vedeli platbu priradit k spravnej fakture. Priloz tiez napriklad Print Screen obrazovky, kde bude vidiet vypis z internetbankingu k danej platbe, mohlo by to urychlit spracovanie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar