Inkaso

Otázka

  • 0

Ahojte,

 

mam nastavenu uhradu faktur pomocou inkasa - minuly mesiac mi uhrada inkasom nebola zrealizovana, nakolko som prekrocila inkasny limit (faktura uhradena normalne).

 

Prisiel dalsi mesiac, splatnost faktury je dnes - 11.5.2015 a faktura  mi prostrednictvom inkasa este stale nebola uhradena.

 Je mozne, ze uhradu budu robit na posledny den? Nerada by som, aby ma zajtra odpojili a ja mam potom platit poplatky za znovupripojenie.

 

Vopred dakujem za odpoved

 

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @lusilla3, inkaso sa vacsinou stahuje prave v den splatnosti faktury. Ak je to dnes, tak by dnes mal Telekom ziadat o inkaso tvoju banku 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@lusilla3

 

Ahoj, je to presne tak ako povedal @Viercidlo,

pri inkase je den splatnosti faktúry dňom kedy je inkaso realizované, 

v prípade, že je suma na uhradu vyššia ako inkasný limit alebo ak sa na účte nenachádza dostatok prostriedkov na zaplatenie faktúry alebo je inkasná platba odmietnutá zo strany banky je potrebné faktúru uhradiť iným spôsobom. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@lusilla3, ak ti niektorá z odpovedí pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako Riešenie. Možno pomôže aj ostatným. Ďakujeme :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar