Otvorenie portov D Link 2641R

Otázka

  • 0

Prajem pekný deň. Zakúpil som si vonkajšiu IP kamerku a ani za ten svet sa na ňu neviem pripojiť z vonka (cez internet). Vo vnútornej sieti všetko funguje ako má. Mám verejnú IP (dokonca statickú) a v nastaveniach tohoto routra som porty 88 a tiež 443 presmeroval na IP adresu kamery. Pri overení "otvorenosti" portov mi ale stránky na ktorých sa to dá overiť vypisujú, že konkrétne porty sú stále zatvorené. Pritom ich mám v zozname OTVORENYCH PORTOV. Nastavenia som niekoľkokrát uložil a router reštartoval. Pokúšal som sa pripojiť na kameru pre overenie aj cez mobilnú sieť (mám doma iba GPRS), no bezvýsledne. 3 dni sa s tým trápim :o(. ĎAKUJEM

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Tak som včera zistil z inej rýchlej siete (čo potvrdilo moje domnienky), že tie porty sú fakt stále zatvorené, hoci mám pre ne v routri nastavené pravidlo, aby boli otvorené. Do svojej siete sa zvonka vôbec nedostanem. Už sa to na fórach aj riešilo, že akciový D Link 2641R má akýsi "oklieštený" firmware a port forwarding (ale aj niektoré iné funkcie) môžu byť problém. No nič.. Skúsim zavolať na pôjdeto.sk. Vraj za 9,90€ rozbehajú na diaľku cez sieť čokoľvek. Ak nie, peniaze vrátia. Je to partner Telekomu. Taktiež som ochotný v najhoršom prípade investovať aj do nového (neakciového) routra, ibaže netuším, ktorý je dobrý (moc sa v tomto neorientujem). Viem iba že musí mať vstup RJ11 a nie RJ45. Peniaze nie sú problém.. Mimochodom môj upload je 570 kB/s a to by malo určite stačiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pouzival som tento router a aj forward portov na viacere zariadenia v sieti. Problem som mal len vtedy, ak bol pociatocny a verejny port rozdielny. Ak bol rovnaky, vsetko fungovalo. Mas v ramci jedneho pravidla nastavene rovnake porty?

Ked sa pripajas cez mobil a GPRS, tak si skusal zadavat v prehliadaci adresu presne v tomto tvare http://x.x.x.x:88 alebo http://x.x.x.x:443 ?

Pripadne mas nejaku aplikaciu, v ktorej len vyplnis IP, port a meno+heslo?

Mas moznost to vyskusat aj s nejakym rychlejsim pripojenim? Napriklad u niekoho ineho na wifi, kde by si mohol mat rychlejsi download.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neviem aký je rozdiel medzi POČIATOČNÝM  a VEREJNÝM portom. Zadáva sa iba počiaťočný a koncový port. Mám v tom zozname routra "nahádzané" snád všetky varianty a kombinácie k tej IP kamere, čiže aj rovnaký poč.a koncový port 88, aj 443 a taktiež aj rôzne rozsahy portov, ale všetky sú po overení stále zatvorené.

  Ano, presne v tom tvare adresu zadávam http://210.xx.xx.xx:88 alebo :443 a nič. Žiaľ inú možnosť ako cez GPRS doma nemám, to by som musel ísť do najbližšieho mesta s 3G pripojením, alebo požiadať kamoša a to som nesúšal. Ved načo aj, ked sa otvorené porty dajú overiť na nete z mojej siete. Skúšal som v mobilnej sieti aj cez prehliadač, a aj cez appku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mal som na mysli pociatocny a koncovy verejny port :smileyhappy:

Skusil som teraz na tom dlinku nastavit forward viacerych portov a overovace na internetovych strankach, ktore som vyskusal,  mi pisali, ze su zatvorene. Na zariadenie v sieti sa ale z ineho pripojenia dostanem. Moc by som sa na tie overovace nespoliehal.

Tvojej kamere si v sieti pripradil nejaku staticku IP 192.168.x.x, ktora ma ulozenu aj router spolu s cislom portu?

V kamere si nastavil, na ktorych portoch moze niekto k nej pristupovat?

Urcite mas nejakeho dobreho znameho, ktoremu mozes poslat linku na tvoju kameru. Mozes mu dat IP adresu, meno a heslo a nech to vyskusa on. Neskor si port, meno a heslo mozes zmenit, tak sa ti tam uz nedostane.

 

Este ma napadlo, vystup z kamery je video alebo len fotografia? Skusal si nastavit minimalne rozlisenie? Nemala kamera minimalne poziadavky na upload internetoveho pripojenia?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne. Kamere som nastavil statickú IP 192.168.1.3 (nemení sa ani po reštarte routra).    V jej nastaveniach bolo defaultne nastavené HTTP port 88, HTTPS port 443 a ONVIF port 888 (čísla portov sa dajú samozrejme zmeniť). Ak pristupujem z domácej siete, tak do prehliadača (aj do appky) zadávam adresu http://192.168.1.3:88. Obraz (live video) pekne vždy ihned naskočí a nie je s tým problém. Vo forwarde portov na routri som teda zadal: IP 192.168.1.3 počiatočný port 88 (443) a koncový port 88 a to isté som urobil s portom 443.

A potom som z mobilnej siete (wifi na mobile vypnuté) zadal do prehliadača: 210.xx.xx.xx:88 , skúšal som taktiež :443 a vypísalo mi,že sa stránka nedá zobraziť, lebo server neodpovedá. Myslím,že ak by bol niektorý port správne otvorený,dostal by som sa z mobilnej siete aspoň do settings, alebo aspoň k prihlasovacím údajom kemery (tak ako z domácej siete), ked už nie k live prenosu. Ale vôbec nič.. Podľa mňa sú tie porty zatvorené a ja netuším v čom je problém. Kedˇ budem doma, skúsim požiadať toho kamoša, ale šance tomu nedávam. Mimochodom dík,že sa mi venuješ.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Uz ma asi nic nove nenapadne.

Este by som skusil zistit, aky minimalny upload ta kamera potrebuje. Ak mas zakladny upload 64 kB/s, mozno to nestaci.

Nema kamera v nastaveniach nejake zabezpecenie, ze pristup z inej siete je potrebne dodatocne povolit? V domacej sieti to ist moze, z inej siete nie.

Posledna moznost bude vyskusat to s nejakym inym pripojenim, kde je vyssi upload a mozno iny router.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar