Problem s aktualizaciou sluzieb Google cez mobilny internet

Otázka

  • 0

Dobry den,

cca tyzden mam problem s pristup aplikacii a sluzieb Google (Hangout, Inbox....) pri pripojeni na mobilne data. V pripade pripojenia na WIFI siet (DSL Telekom) ide vsetko v poriadku. Je nejaka moznost toto vyriesti?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

@Peter L., tešíme sa, že sa Ti to podarilo vyriešiť. Ďakujeme aj za napísanie riešenia, možno pomôže aj ostatným :)

Pekný deň!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Nebol problem s APN, problem bol v obmedzeni/zakazani aktualizacie na pozadi pre niektore aplikacie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Peter L.

 

dakujeme za info a sme radi, ze vsetko funguje. Ak ti odpoved od Bista pomohla, budeme radi, ak ju oznacis ako Riesenie. Mozno pomozeme aj ostatnym. Dakujeme.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Problem s APN to nebol, pripojenie na internet fungovala, Chrome a ine aplikacie mimo Google isli. Problem bol s manualnym zakazanim datovych prenosov na pozadani (najskor Google+). Po zruseni obmedzeni na data na pozadi uz vsetko funguje OK. Dakujem za pomoc

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahoj @Peter L.

 

podla popisu sa domnievam, ze ked si pripojeny cez mobilne data nepristupujes cez APN internet. Preto si over v nastaveniach / mobilne siete / nazvy pristupovych bodov ci je aktivny profil Telekom internet. Ak nieje, aktivuj ho a skus vypnut a zapnut mobil.

 

Ak tam ten profil vytovreny nieje, vytvor ho a aktivuj podla navodu na adrese https://www.telekom.sk/wiki/internet/vseobecne-nastavenia-internetu

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar