Happy L

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

 

mohli by ste si konečne opraviť na webe popis parametrov jednotlivých paušálov? Napríklad pri Happy L máže uvedené :
- Neobmedzené volania do mobilnej a pevnej siete Telekom  - 
- Volania do ostatných sietí SR, EÚ a prijaté hovory v EÚ  - 250
- Odchádzajúce roamingové hovory z EÚ do SR  - 0,13

- SMS/MMS  - Neobmedzene
....
čiže podľa popisu žije zákazni v tom, že má SMS/MMS automaticky do všetkých sieti (nie iba v SR), ale pravda je niekde úplne inde. Tie neobmedzené SMS/MMS sú iba v rámci SR. Mohli by ste to tam upresniť, aby nenastal omyl - tak ako to bolo v mojom prípade. 
Pre istotu prikladám aj foto... 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

16 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ja ti neviem.. Mne príde logické, že ak tam NIE JE uvedené "EÚ", že to asi NEbude do EÚ. Ale tak presvedčil si ma, že to asi nie je logické pre každého ;)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Michal Zahoran,

 

na tvoje príspevky plné duchaplných nezmyslov sme si už zvykli :) Už nemienim na tvoje „logické“ žvásty reagovať.

Odporúčam ti  preštudovať si slovník slovenského jazyka a význam slova "neobmedzene" a potom sa k niečomu vyjadrovať. Nie je to prvýkrát, keď sa do niekoho navážaš bez akejkoľvek znalosti problematiky, ktorá sa rieši v konkrétnom príspevku...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Janka

ďakujem :)

škoda, že to neprišlo trošku skôr ušetril by som nejaké drobné, ale nevadí nejde o astronomické sumy ... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Začnem (a skončím) tým, že si to bol ty, kto sa do mňa začal navážať. Slovač si zvykla nerozmýšľať a ty si toho pekným príkladom. Pri vyššom programe je totiž uvedené, že sú SMS aj MMS zdarma aj do EÚ. Z čoho mne, ako "neznalému", vyplýva, že tam, kde to uvedené nie je, to (zrejme) nie je. Ale na vytrhávanie vecí z kontextu sme si u Teba už zvykli, pán číslo. Prajem pekný deň :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pre pána dokonalého večne točiaceho nezmyselné žvásty

Odporúčam ti pozrieť slovo "neobmedzený" v synonymickom slovníku...
neobmedzený ktorý je bez obmedzení, bez hraníc, bez prekážok (op. obmedzený) • neohraničený • nekonečný: neobmedzené, neohraničené finančné prostriedky • nehatený: nehatený rozvoj • nespútaný • nesputnaný: nespútaná, nesputnaná fantázia • nepodmienený

 

čiže ak existuje nejaké obmedzenie (v tomto prípade išlo o územné ohraničenie) je potrebné ho uviesť v popise, pretože v tomto prípade išlo o klamlivú informáciu, na ktorú určite doplatilo veľa ľudí... 
V tomto prípade išlo o klamlivú informáciu. A za tým si stojím. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
K tomuto nemám čo dodať.. Ty budeš jeden z tých rypákov, ktorý sa budú biť za každú somarinu. Ty si ten, kvôli komu je na obale od arašidov napísané:"informácia pre alergikov: pozor, obsahuje orechy!", bo inak by sa sťažovali, že ich nikto nevaroval, ty "lingvista" :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Múdrejší ustúpi a píšem poslednýkrát na tvoju adresu:

chybu si uvedomil aj Telekom, dôkazom čoho je aj oprava popisu paušálov. Jediný človek, ktorý v tom nevidí chybu si ty :) lebo si dokonalý, čo dokazujú všetky tvoje duchaplné príspevky večne plné faktov. Dúfam, že za týmto profilom nestojí nikto z Telekomu. Môže sa mi ozvať v tejto spojitosti admin? Hoci aj telefonicky?  Ďakujem

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Nemyslím si, že to bola chyba. Len ty si to ako chybu videl. Skrývaš sa za anonym a urážaš ľudí, keď poukážku na to, že veci nie sú videné iba tak, ako ich vidíš ty. Áno, s invektívami si začal ty. Len si spomeň (kvalita-kvantit). Mimochodom.. Načo potrebuješ vedieť, kde pracujem? Chceš ma nechať vyhodiť, keď už nemáš iný argument? :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahojte @6540@Michal,

prosíme o rešpektovanie pravidiel fóra, najmä týchto:

  • Buďte k ostatným milí a slušní.
  • Rešpektujte názory druhých.

Fórum je priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov.

 

Ďakujeme :)

 

J.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ospravedlňujem sa. Na pána/pani číslo už nebudem reagovať ani odkazovať. Od neho/nej potom očakávam rovnaký prístup. Ešte raz za ospravedlňujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Janka
môžem poprosiť o odpísanie na správu alebo kontakt na admina, ktorý je online? ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ja sa ospravedlnenia nedočkám, čo hovorí o charaktere dotyčnej osoby a jej úplnej absencie sebareflexie. Týmto končím.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @6540,

 

poslala som ti súkromnú správu.

 

Ďakujem,

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Janka ďakujem,
odpísané.

:)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Smutné, že fórum, ktoré malo slúžiť na podporu služieb zákazníkom sa mení na arénu, kde nikomu nevadí, že niekto sa do každého, kto má určitý problém so službami od Telekomu. Stačí si pozrieť príspevky dotyčnej osoby …

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar