Problem so 4G na Lenovo

Otázka

  • 0

Zdravim. Od kedy som si kvoli 4 G internetu zakupil novy smartfon Lenovo Vibe Z, mam problem s hovormi.

Pokial som pripojeny na 4G siet, mozem prijimat hovory a SMS-ky iba pokial mam zapnute data. Pri vypnutych datach dochadza k problemu. Mozsnostou je mat zapnutu iba 3G siet, nie je vsak aj ine riesenie, aby som mohol vyuzivat 4G siet a zaroven nemal problem s prijimanim hovorov, ked si vypnem  mobilne data? pa3ck

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @Patrik Hutman hutman ,

Službu máš asi od Telekomu, mobil takisto ?

Telekom s veľkou pravdepodobnosťou predáva zariadenia ktoré sú testované pre služby pre ktoré sú určené.

Ak by som mal ten mobil v ruke, pozrel by som nastavenia a blogy kde je zmienka o tomto mobile.

Ak robí zariadenie operácie s ktorými niesi spokojný je možné že je nesprávne nastavený alebo ho ovláda nejaký software, možno malware, preto je vhodné mať z bezpečnostných dôvodov nainštalovaný security software .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vdaka za odpoved, zariadenia Lenovo nema Telekom v ponuke, udajne kvoli tomu, ze sa jedna o dvojSIMkovy telefon a pravdaze si nepustime do zariadenia od nas konkurenciu. ALe podla informacii od uzivatelov aj od pracovnikov Telekomu je tento problem aj u iPhonov a Samsungov, co ma prekvapuje, kedze sa jedna o TOP zariadenia iOS a Android. Security mam ESET. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar