Obmedzenie mobilných služieb

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

 

chcel by som sa informovať ako to funguje s obmedzením mobilných služieb. Dňa 1.4 som dostal upomienku o neuhradení faktúry, ktorá ma stála 5€ v dalsej faktúre. Ešte v ten deň som vystavil príkaz na úhradu a platba bola zrealizovaná 2.4. ale kedďže sa blížili velkonočne sviaty, ku Vám sa dostala až 7.4. Pozerám faktúru tento mesiac a mám tam uvedené ze musím uhradiť ďalších 20€ za to že som mal obmedzenie na účte.

Mám otázku do koľkých dní od upomienky je nutné mať úhradenu faktúru.

Mám to isť riešiť na pobočku?

Kde na Vašej stránke sú uvedené obchodné podmienky pre paušál, chcem si to naštudovať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar