Nové programy prechod z IP telefonov na analógové

Otázka

  • 0

Bolo mi oznámené že od mája mi na optike MAGIO končí môj program pre pevnú linku a ponúkli mi nový balík s volaním aj do mobilnych sieti. Toto som síce nepotreboval ale kedže som chcel pevnú linku nadalej tak som pristúpil na ponuku.

Na moje prekvapenie po aktivovaní nového balíku pre pevnú linku moj telefon GIGASET prestal fungovať. Pri volaní na stredisko porúch mi bolo povedané že si musím pripojiť telefón na optickom prevodníku do niektorej z analogových zásuviek pomocou kábla RJ11a odpojiť LAN kábel. Potom si musím nastaviť z IP modu na analógový mód. Keď som sa spýtal či mi to nemôžu spraviť technici, tak mi bolo povedané že môžu ale za poplatok 39€.

Našťastie sa mi podarilo zohnať príslušný kábel, zistiť správnu zásuvku a nastaviť telefon do analogového reźimu.

Neviem ako by si poradil užívateĺ ktorý nie je technicky nadaný a taktiež nechápem prećo sa prechádza na analogový režim?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

ahoj MAKU19,  nebol Ti doruceny manualna zapojenie? Pripadne nejaka ina informacia, ako postupovat? Je pravda, ze telefon, ktory vyuzivas nie je mozne pouzit pre novu platformu optik volani :smileysad:. Ja som mala tiez tuto sluzbu a operator mi vysvetlil novy princip zapojenia telefonu priamo do ONT a tiez mi odporucil zakupenie noveho telefonu z akciovej ponuky /tiez som mala Glitel/ :smileywink:

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Telefon Gigaset mi bol dodaný pred 4rokmi, manual som nasiel ale tam nebolo uvedené ako sa prestavi na analogový režim. V časti nastavenie priamo v telefone boli už informácie iba anglicky. Podarilo sa mi ho nastaviť ale normálny užìvateĺ ktorý nevie anglicky musí zavolať servis za poplatok. Taktiež informácia ktorá zo zásuviek na optoprevodníku je pre pripojenie analogoveho telefonu nebola nikde uvedená. Že si musím zohnať iný pripojovací kábel mi bolo povedané.

Stále mi nie je jasné prečo sa prechádza na analogové telefony??

Neviem prečo Tebe povedali že Gigaset nejde prepnúť do analogového režimu, ten môj som si prestavil a nemusel kupovať nový.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

MAKU19, my sme mali Glitel, nie Gigaset, prepáč, moja chyba, Ty si písal o Gigasete :smileyhappy:

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Viackrát som reklamovala faktúry od Telekomu, že vôbec nevyužívam pevnú linku, pretože NEMÁM telefón... So starým sa vôbec nedalo volať, ani prijímať hovory... žiaden nový prístroj na pevnú linku sa nepredáva... Napriek reklamáciám mi neustále chodia faktúry (aj teraz) najnovšia za jún 2015: vyše 45 EUR!!!, a to za odpojenie a znovupripojenie služby a vraj za neplatenie načas... ale čo vlastne platím? Telefón nemám, službu nevyužívam, firma TELEKOM na moje reklamácie nereaguje... A neustále mi chodia ponuky na prechod na digitíálny kábel... Už len čakám, kedy mi skončí - konečne - viazanosť, aby toto nehorázne obohacovanie sa Telekomu skončilo. 45 EUR mesačne vyhodiť von oknom je trochu veľa, a to som nezamestnaná invalidná dôchodkyňa... Bratislava

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@danielakovacovaBA

 

nemyslim si, ze Telekom by zasielal faktury len tak pre nic za nic, pokial mate aktivnu sluzbu pevna linka, odporucala by som Vam informovat sa na zakaznickej linke alebo osobne o programe, ktory mate aktivovany, pripadne znizit program, pokial Vam nevyhovuje cena... prednedavnom som objednavala aj novy telefon, takze mate moznost objednat aj novy pristroj, aby ste mohli linku pouzivat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Po výmene optoprevodníka po prechode na analogovy prístup (pri starom prevodníku sa strácal signál pri telefonovaní, prenosný telefon ukazoval nezmyselné údaje) sa v celku podarilo spojazdniť pevnú linku.

V poslednej dobe sa mi však na prenosnej časti GIGASET v standby režime mení nastavený čas.

Čas si nastavím v menu ale na druhý deň je na displeji zobrazený čas o hodinu viac. Viac krát som nastavil znova čas ale vždy mi ho zmení.:smileysad:

Nevie niekto poradiť ako dosiahnuť aby sa zobrazovaný čas nemenil?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@MAKU19 skus zavolat na 0800 123 777 ci nevedia, kde moze byt problem. Mozno tam mas nejakeho skriatka, co ti stale meni cas :D 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar