Faktura

Otázka

  • 0

dobry den  neprisla mi žiadna faktura 49.46€  tuto fakturu pridem osobne vyplatit  stale pozeram na  vaš internetovy telekom a  pridem vyplatit prosim posli te faktury za predchadzajuce mesiace lebo mi za jeden mesiac nebola dostana vyplata tak preto platim takto pozdejsie Ďakujem  Ďuroš.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Neuviedol si či sa jedná o elektronickú alebo papierovú faktúru. Poplatok za uhradenie faktúry v predajni je 0,84 €.

Faktúru/y si môžete prezerať na portáli Môj Telekom v časti Faktúry a platby, kde môžete faktúru pohodlne uhradiť online platbou cez internet banking. V prípade, ak ste si zvolili zasielanie na e-mail, faktúra je vám naň zasielaná.

Viac sa dozvieš v priloženomm odkaze

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-6

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

sws dobry den ja potrebujem novu fakturu papierovu ,dasa vyplatit bez yloženky v telecome ak hej tak ok 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak chces fakturu za prebiehajuce obdobie, musis pockat na jej vystavenie. O FA spatne za predchadzajuce obdobie, mozes poziadat viacerymi sposobmi, ale najrychlejsie mas osobne na predajni na pockanie, ak je cislo pisane na teba. Faktura nie starsia ako 3 mesiace je bezplatna. Ak je starsia, je spoplatnena, zalezi, ci ti ju poskytnu na e-mail alebo postou, pripadne osobne. Spoplatnenie najdes na https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/dokumenty-a-pravne-informacie/dokumenty-na-stiahnutie/cenniky-sluzieb-mobilnej-siete/ v cenniku cast B na str. 18.

 Ostatne sposoby:

- na linke 0800 123 456 - na ID  / e-mailom na office@telekom.sk - musis uviest telefonne cislo, ID kod a pripadne meno /  pripadne pisomne - tel.číslo, meno, adresa,  dátum narodenia a podpis /  na stranke www.telekom.sk - po prihlaseni v osobnej zone - Moj telekom - ak si uz prihlaseny.

 Fakturu mozes hradit na predajni aj bez toho seku, co je pri fakture. Je len velmi malo predajni, kde nemozes hradit v hotovosti.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Lubosss111 

 

Ahoj, podľa našich informácií sa tvoje pohľadávky riešia prostredníctvom mandátnej správy. Preto odporúčame kontaktovať priamo inkasnú spoločnosť:

 

EOS KSI Slovensko, s.r.o.

Pajštúnska 5, 851 02 Bratislava

Tel.č.  02 / 323 00 200

Fax č. 02 / 323 00 110

e-mail: ba@eos-ksi.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz