Otázka

  • 0

kto ma skusenosti uctovanim sluzby blue orange, alebo digitalvirgo (?). Jakym sposobom sa da deaktivovat sluzba (aktivovane nebolo). Poskytnute tf c. sa nehlasi, na mail neodpovedaju !!!

Vdaka za radu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

22 odpovedí na túto otázku

  • 0

@Lovaš Štefan stelov 

 

Blue Orange bol povodny nazov sucasneho Digital Virgo, kontakt je 02/ 654 13 561, alebo e-mail reklamacie@digitalvirgo.sk. Vyskusaj sa nakontaktovat, urcite budu vediet pomoct ak mas kontent predplateny od nich. Pripadne daj vediet ako si dopadol.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Lovaš Štefan stelov 

 

Ahoj, ak ti bisťova odpoveď pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie, možno pomôže aj iným. Ďakujeme.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

bistova odpoved mi nepomohla - tie udaje som vedel, ale ako som pisal, nevedel som sa skontaktovat s poskytovatelom. Je smutne, ze telekom sa z toho absolutne vymanuje, a vsetko necha na riesenie klienta. Mohli by tieto sluzby tretim osobam prehodnotit a selektovat podvodnikov od serioznych ziadatelov o tieto zluzby. Ba najidealnejsie by bolo aby telekom mohol tieto sluzby deaktivovat. Takto sa mi javi, ze telekomu tento stav vyhovuje (asi maju z toho nejaky prijem). Z toho dovodu asi sluzby telekomu nebudem pouzivat a ani odporucovat mojmu okoliu. AMEN

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Lovaš Štefan stelov 

 

skus volat pondelok - piatok v case od 08:00 - 17:00 hod., linka je funkcna.

 

A aj Telekom ponuka vlastne obsahove sluzby ako napr.obrazky/zvonenia/hry a pod.Vtedy to moze administrovat Telekom. Ked si si zvolil kontent od ineho prevadzkovatela, Telekom je iba sprostredkovatelom platby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neuviedol si bližšie informácie, pozri si odkaz

 

 https://www.justpay.sk/smscodes/swcres/justpaysk/sk/files/rules_justpay.pdf

 

Zrušenie servisu MT je možné uskutočniť v každej chvíli posielajúc správu SMS s obsahom STOP + NÁZOV SERVISU (napr. STOP PAY) na to isté číslo Premium, na ktoré koncový užívateľ poslal správu SMS ktorá aktivovala službu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

K spoplatneniu sluzieb od Digital Virgo, dochadza vzdy az po aktivnom kroku uzivatela telefonneho cisla, napriklad po odoslani SMS. Spravu si nemusel napisat priamo ty, mohla ju odoslat aj nejaka ina aplikacia, ktoru mas v telefone nainstalovanu a ktora ma pristup k spravam. Tomu ale mohol zabranit len uzivatel cisla.

@Lovaš Štefan stelov napis na office@telekom.sk. Urcite sa im podari zistit, kedy si si sluzbu aktivoval, akym sposobom a aku ju deaktivujes.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Chlape, toto s telekomom absolútne nesúvisí. Ale ako hovrili naše staré matere: "kto chce psa biť, palicu si nájde", však? :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj, ak máš ešte stále tento problém a chodia ti smsky kde ti núkajú antivírus tak stačí poslať sms v tvare STOP SCAN na 7774    :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takze osadenstvo - zistil som: T-com nemoze deaktivovat tie sms to musi urobit firma blue orange. Dnes 2 hodiny 10 minut som im dookola stale vola, nedvyhali telefon. Ked uz konecne dvyhli pan mi oznamil ze som mal aktivovany antivirov program...prisla prva sms aby som si chranil smartfon pred zneuzitim a blabla. Ja som tu sms ku vymazal potom chodili stale dalsie a dalsie. / 2 Eur kus/. Stacilo poslat sms na cislo 7774 s textom STOP SCAN. A sluzba sa deaktivovala. Ale tuto informaciu som od nich nedostal a ani v Telecome o tom nic nevedia. A ani nechcu vediet. Takze tu mate navod na deaktivaciu ale vam uz tie peniaze nikto nevrati. Pekny den sa praje

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @havasjuraj kedze ide o aktivaciu sluzby, ktora nie je produktom Telekomu tak je jasne, ze Ti ju nevedia v Telekome zrusit. Vzdy treba kontaktovat toho, kto sluzbu poskytuje. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napriek ktomu že som zablokovala to číslo ešte v auguste lebo už aj tam som mala 5 SMS a o  ktoré som ani len nepoziadala, v septembrovej  faktúre mám 31 SMS cca 13 eur. Na telefón a na mail nereagujú ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj Ildikó, ak máš aktívne nejaké pravidelne zasielané a spoplatňované SMS, nepomôže zablokovať číslo odosielateľa. Musíš zrušiť zasielanie týchto  SMS správ u poskytovateľa. Ak si sa nedovolala a neodpisujú ani na mail, skús to SMS-kou. Jej tvar býva tiež väčšinou uvedený v správach, ktoré chodia ako potvrdzujúce.  Alebo skús tú, ktorá bola v diskusií spomenutá: STOP SCAN na 7774.  Ak nepomôže ani to, treba sa snažiť dovolať na infolinku poskytovateľa.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Dobrý deň mne to zrušenie nefunguje píše že správa sa nedá odoslať tak neviem či je číslo správne alebo už blokované prosím poraďte tie faktúry sú neunosne,...?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak ti nejde sms, tak skus zavolat na kontakt je 02/ 654 13 561, ako bolo pisane v diskusii. Ale spoplatnene sms mozes mat aj od ineho poskytovatela. Ak nevies aky to je, zavolat na 0800 123 456 alebo napis na chat na stranke telekomu. Mozu ti overit, od ktoreho poskytovatela ti chodia tie sms. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Mne chodia otázky V hre poraďte ako to vypnem A každá priata sms stojí 0.50eura. Sms mi chodia z cisla 77005

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som službu deaktivoval na telefonnom čísle 0265413561, volať pondelok až piatok od 08.00 - 17.00.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno, službu máte aktívnu aj keď ju nemáte aktívnu.. Nám tvrdia, že nič aktívne nemáme, ale aj napriek tomu máme 4-5 SMS mesačne, každú v hodnote 1,60 €. A Telekom povie len, že je to spoločnosť BLUE Orange. Ochrana spotrebiteľa žiadna.. a či má na tom biznis Telekom.. Samozrejme, prečo by to inak robil :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Toto je na stránke m.playweez.sk a zdá sa že funguje.. 

Poslal som  SMS -  STOP PLAYWEEZ na skrátené číslo 7774 a prišla mi správa, že služba je deaktivovaná uvidíme...

Služba PLAYWEEZ je predplatená služba, ktorá sa zakladá na cyklickom odosielaní textových správ poskytovateľom služby, pre užívateľov. Prostredníctvom poskytovateľa služby, služba poskytuje užívateľom prístup k hrám na mobilnom telefóne. Prevádzkové podmienky sú stanovené vo všeobecných zmluvných podmienkach. Táto služba je k dispozícii v Orange Slovensko a.s. , Slovak Telekom a.s. a O2 Slovakia s.r.o. Toto predplatné stojí 1,6 EUR za každú prijatú SMS užívateľom. Prijate sú maximálne 3 SMS / týždeň Orange Slovensko a.s. , Slovenský Telekom a 1 SMS / týždeň O2 a ďalšie SMS po aktivácii predplatného (až do zrušenia služby, ktorá môže byť vykonaná pomocou STOP PLAYWEEZ na skrátené číslo 7774). Minimálny vek účastníka je 18 rokov. Poskytovateľ, ktorý službu prevádzkuje je Digital Virgo SAS Entertainment, 17 rue du Sergent Bauchat (75012Paríž, Francúzsko). Webové stránky používajú cookies. Pre viac informácií navštívte m.playweez.sk

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte vsetci, 

mala som tu istu skusenost. 

Pokusila som sa vypnut tuto nechcenu "sluzbu" cez tel.c. 02 65413461. "Pokecala" som s automatom :) Jedna z moznosti bola "Deaktivovat sluzbu". 

Plus poslala som sms (ktora bola samozrejme tiez spoplatnena) na 7802, text sms: STOP PLAY. 

Tu je vypis z obchodneho registra Digital Virgo: http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=274087&SID=2&P=1

A tu vypis z obchodneho registra Blue orange: http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=383849&SID=9&P=1

Nahlasil niekto z Vas tieto nekale aktivity na Obchodnu inspekciu??? 

Dakujem vopred za odpoved.

j. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím,

práve riešim tento problém, ľudia, musíte sa všetci sťažovať a podávať podnet na Obchodnú ínšpekciu, inak sa týchto podvodníkov nepodarí zbaviť...

Toto sú nekalé praktiky za účelom neoprávneného získania zisku a obohacovania sa...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar