Oneskorené info o zaplatení faktúry

Otázka

  • 0

V "Môj Telekom" by sa mohla zobrazovať informácia o zaplatení faktúry reálnejšie čo sa týka dátumu, mám tam už druhý deň po dni splatnosti faktúry, pričom operátor mi povedal že faktúra je zaplatená.

Inkaso neinkaso, aj tak sú tam oneskorenia.

Ak chodí inkaso k 20. a oneskorenie aplikácie je minimálne 1 deň, empiricky by som mal mať po splatnosti 2-3 dni.

Načo potom taká informácia, človek je potom zbytočne rozrušený ;) .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

A rozrusenie je urcite na mieste... Stalo sa mi ze som zabudol uhradit fakturu.. Ziadne upozornenie som nedostal, az v nasledujucej fakture mi prisla upomienka a rovno zauctovanych 5 EUR za upomienku... To kde preboha sme?  X rokov si platim a po prvom omeskani mi bez upozornenia naparia 5 EUR natvrdo...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahojte :)

ja mam zriadene inkaso a nemal som problem s platbou ani raz :) faktury na moj telekom mam iba kvoli evidencii :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mohlo by medzitým fungovať ešte nejaké upozorňovanie, napr. ten pán(automat) čo zvykne volať z 0914 333 188 by sa mohol ozývať v čase po termíne a upozorňovať na nezaplatenú faktúru alebo by táto informácia mohla byť podávaná prostrednístvom sms a mailom niekoľkokrát .

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja osobne mám inkaso. Platba chodí v rámci banky (Ja a aj Telekom ta istá banka) a všetky splatnosti mám k 9. dňu mesiaca. Pravidelne 9. teho daný mesiac mi odchádza z účtu platba. Aplikácia mi pripisuje platbu stále k 10. dňu. Takže každý mesiac som vlastne deň po :)  

Ale v podstate je pravda, nikdy som nemal upomienku ani nikdy ku mne nepristupovali ako ku niekomu, kto platí po splatnosti :) Takže posunutý dátum zapísania v aplikácii ma v podstate netankuje.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Na mobilne sluzby mam inkaso aj ja. Na magio sa mi to zatial nechcelo zaviest.. Uz to je sproste, ze to inkaso musim v banke povolovat 2x, aj ked do inkasneho limitu by sa mi zmestili obidve faktury.
No len proste nechapem preco je problem poslat info sms o tom ze faktura nie je uhradena, ale rovno pytat 5 eur.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nemajú všetci inkaso ale postupne zákazníci prichádzajú na to že s inkasom je to pohodlnejšie. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja mam tiež inkaso, a myslím že je to najlepšie. Nemám s tým žiadne starosti.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takisto v Môj telekom mi zobrazuje, že mám faktúru na 33,18 € nezaplatenú a je po dobe splatnosti 5 dní. Keďže mám zriadené inkaso, tak som skontroloval pohyby na účte, kde je jasne napísané, že v deň splatnosti 19.10. bola faktúra uhradená. Dnes je 24.10. a vypisuje to blbosti. Čo je toto za službu???r

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mirkoo79, pokial viem, tak telekom zasiela sms spravy o neuhradenej fakture, takze len tak 5 Eur asi nepride nauctovanych. Druha vec je,  ake mas cislo na zasielanie informacnych sms sprav. 

 

JankoGi, ak mam nastavene inkaso, pre mna je smerodajna platba z uctu, ved uhradu si predsa ziada Telekom. Takze ci je to v aplikacii alebo nie, nie je to pre mna podstatne a smerodajne. Ak to raz odislo z uctu a mam to na vypise, tak neriesim. Mam to potvrdene bankou a ako si to uz zauctuje telekom je na nich. Okrem toho, mam nastavene sms o pohybe na ucte, takze mam prehlad, ci to odislo. Rozumiem, ze by tam mohli mat akutalnejsie info, ale ked si nie si isty, mozes skusit zavolat na 0800 123 456, alebo im napisat na chate. Vedia ti overit uhradu hned. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar