Faktura

Otázka

  • 0

chcem sa spytat,mam fakturu nastavenu tak aby mi peniaze vzdy strhli z učtu ale vzdy som si ju bol vyplacat osobne,az teraz mi prislo na ucet 326 euro a ked som si pozeral stav učtu mal som tam len 246.Vychadza mi to lebo fakturu som mal 80 euro ale tu na stranke Telekomu mi stale vyhadzuje ze faktura nebola zaplatena a splatnost mam do 9.4. a to je dnes...neviete mi povedat ci to len chvilku trva kym to tu nabehne ze je to vyplatene?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

@seso0 ahoj :)

niekedy sa to tu neskor aktualizuje, skus sa informovat telefonicky alebo cez chat :) 

pripadne cez aplikaciu Telekom 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pre budúcnosť: Platba neodíde v tom prípade, ak je faktúra vyššia ako je nastavený maximálny limit v banke. Sú banky, ktoré ťa o nezrealizovaní platby upozornia sms správou, ale aj nemusia.  

Na portáli Moj Telekom si nastav notifikačne sms správy k faktúram.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@seso0 , daj vedieť, či je všetko okej :)  A ak ti odpoveď od @Pepsi alebo @ASK pomohla, označ ju, prosím, ako riešenie. Stačí kliknúť na tlačidlo Prijať ako riešenie. Možno pomôže aj ostatným. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar