zmena adresy, prenos služieb

Otázka

  • 0

Som dlhorocny zakaznik v Telekome a nedavno som sa prestahoval a ked som bol viazany v Telekome, tak som poziadal o prekládku internet + magio. Fungoval som doteraz na metalike, ale na novom mieste uz na optike. Samozrejme som musel na kamennu predajnu (ako inak, v 21 storočí to inak nefunguje) do OC Galeria. Pracovnícka mi ochotne vsetko vysvetlila a nasledne sme podpisali dodatok ku zmluve ktoru som mal pred tym uzatvorenu. Na moje prekvapenie som nedávno zistil, ze ta pracovnicka ma pekne oklamala a podpisal som novu zmluvu na 2 roky. V domienke ze pospisujem dodatok ani mi nebolo cudne, ze som nedostal ziadne benefity, napr. HBO na 3 mesiace zadarmo, atd. Pri predlzeni zmluvy by som mal na to narok, ale to by sa uz pracovnicka prezradila, ze nepodpisujem len DODATOK. Tieto veci som zistil, ked som nahlasoval poruchu vypadku internetu a magio televizie, nakolko od kedy som sa prestahoval, mam so sluzbami len same problemy. Vyslali mi technika ktory skonstatoval, ze router ktorý mi dali nezvlada priepustnost 300M/s ze zvlada len 100M/s a preto mi pada inernet v kuse. Technik mi povedal ze denne maju vela presne takychto vyjazdov a oni s tym bohuzial nic robit nemozu a ze to hlasili , ale Telekom rozdava veselo nadalej tuto sluzbu a s tymto routrom. Takze vlastne platim za sluzbu a rychly internet, ktorý nemozem vyuzívat. Cez linku zakaznikom mi povedali ze si mám kupit vlastny router:). Koniec koncov, dal som reklamaciu telefonicky, keby som dal pisomne, tak do 30 dni ma informuju, ale kedze som dal telefonicky, tak to maju bez casového limitu :). Oklamali ma pri podpise zmluvy, oklamali ma z internetom co nemozem vyuzivat. Co este dodat? mam u telekomu aj 3 telefonne císla a dokopy platím cca 250 € mesacne. Vazeny Telekom som zvedavy ako tuto sutuaciu vyriesite a nasledne uvidim ci este ostanem verny alebo vsetky sluzby u Vas zrusim.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Ja by som na tvojom mieste zadal este raz reklamaciu pisomnu na office@telekom s popisom vsetkych nedostatkov. Ja som to takto spravil a z reklamacneho sa mi ozvali. Prajem vela nervov na Telekom, budu potrebne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dnes sa tam chystam osobne, neskor napíšem ako som dopadol

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ako zmenim esi na ineho človeka

 

Zmeniť majiteľa na Easy karte? Obaja sa musíte dostaviť na pobočku Telekomu a požiadať o zmenu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz