LTE/4G nie je pre každého

Otázka

  • 0

Všade sa  píše o  bezplatnej  výmene  SIM karty  na  využívanie  LTE/4G  technológie. Aj ked  máte  mobilný telefón  podporujúci technológiu LTE/4G a aj  novú  SIM  kartu, nevyužijete to,  lebo  nikde  v  zavádzajúcej reklame  na  bezplatnú  výmenu  nie  je  spomenuté  že  je to  len  pre  HAPPY  program.

Takže  napr.  program  "bez  záväzkov"  alebo  iný program ste  mimo  hry a môžete  sa  viazať  na  HAPPY.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ďakujem za  odpoveď, ale  nemienim si  kupovať ďalší  mobil a  platiť  cca 6 eur  na  30 dní  aby som  mohol  využívať LTE/4G. Všetci sme si  u  operátora  rovní, len  poniektorí  ešte  aj  rovnejší.   A to som  mu  verný  od 1999 roku s  týmto mojím  číslom.:mansad:

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Nemyskím si, že je to o neakej "rovnosti". Podľa mňa ľudia, ktorí sú ochotní mesačne platiť paušál, by mali mať viac výhod, než ľudia, ktorí kartu už zajtra mať nemusia. Je to biznis. Aj v iných obchodoch často vídavam texty typu:"zľava XY% pri nákupe nad 100EUR" a podobne. Znamená to, ž tých zákazníkov, ktorí nezaplatia stovku si obchod neváži? Nie. Ale tí zákaznícim ktorí sú ochotní viac platiť dostanú aj viac výhod. To je, podľa mňa, v poriadku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Michal ja mám napríklad paušál podľa seba a tiež nemám nárok využívať 4G/LTE a mám viazanosť takže nemôžem zo dňa na deň odísť a nemôžem využívať maximum siete, lebo medveď... Takže nie každý zákazník čo má viazanosť tak môže využívať všetky služby.

 

Ani jeden z programov Happy mi totižto nevyhovuje.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Dobrý príklad. Inak ja mám ten istý paušál. A s tou istou zľavou. A keď mi bude končiť, môj plán je nasledovný: Happy M + vypýtať si k tomu väčší internet. Ak som to správne počítal, vyjde ma to rovnako, ale s lepšími výhodami. Mobil nepotrebujem, na paušál neberiem vždy. Ak to vyjde, dám vedieť :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Nemyskím si, že je to o neakej "rovnosti". Podľa mňa ľudia, ktorí sú ochotní mesačne platiť paušál, by mali mať viac výhod, než ľudia, ktorí kartu už zajtra mať nemusia. Je to biznis. Aj v iných obchodoch často vídavam texty typu:"zľava XY% pri nákupe nad 100EUR" a podobne. Znamená to, ž tých zákazníkov, ktorí nezaplatia stovku si obchod neváži? Nie. Ale tí zákaznícim ktorí sú ochotní viac platiť dostanú aj viac výhod. To je, podľa mňa, v poriadku.

Vidím, že ekonomike  sa "rozumieš".

Ak niekto dopredu zaplatí kredit spoločnosti, ktorá okamžite  tieto peniaze môže  bezpečne investovať, nakoľko ich  má  na  svojom  účte, ale vkladateľ  ešte  z  kreditu  nič  nečerpal. Na  rozdiel od  faktúry, na ktoré  peniaze  čaká niekoľko týždňov (ak sú včas uhradené). Služby  EASY sú  vždy   spoplatňované vyššou sadzbou ako paušály. Ak niekto sa rozhodne  mať  EASY aj za cenu vyšších  nákladov je to jeho rozhodnutie a výhoda je v tom že  nie  je  nezmyselne pripútaný k operátorovi na dva roky. A ešte  som sa  nestretol s podnikateľom, ktorý  by  niekomu len tak, pre jeho pekné modré oči  poskytol naviac, ak by  nemal z toho zisk.To by  nebolo podnikanie (za  účelom zisku), ale dobročinnosť. A  Telekom nie  je  dobročinná spoločnosť. Alebo sa mýlim? 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar