Aktivácia služieb Zmeškané hovory a Blokovanie informácií o dostupnosti

Otázka

  • 0

Zdravím, v minulosti bola aktivácia týchto služieb pre Easy karty poskytovaná na linke 123 50  (voľba 3.5) Momentálne zadaná voľba nie je správna a preto ma zaujíma, na akom čísle si môžem overiť, prípadne aktivovať

 tieto služby. Ďakujem

https://www.telekom.sk/swift_data/source/images/swf/easy/easy.swf volba  3.5.5

Na infolinke sú dostupné tieto služby : informacie o výške kreditu, nastavenie voliteľných služieb, nastavenie komunikačného jazyka 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

O aktivaciu mozes poziadat cez linku 0800 123456, pisomne (t.c., pripadne meno a priezvisko + podpis), mailom (t.c., pripadne meno a priezvisko),  alebo osobne na predajni.  Overit, ci mas sluzbu sa da, myslim, taktiez iba tymito sposobmi, alebo fyzicky  (iba zmeskane hovory) - vyskusaj. :-) 

 

Sms spravy ti nepridu:

  • ak mas aktivne blokovanie prichadzajúcich alebo blokovanie odchadzajúcich hovorov,
  • ak bolo cislo toho kto ti volal nestandardne, napr. kratsie ako 5 cislic alebo dlhsie ako 16 cislic,
  • ak ma ten, kto ti vola aktivnu službu CLIR,
  • ak mas deaktivovanu odkazovu schranku ale ponechal si si aktivne presmerovanie do odkazovej schranky,
  • ak si mal obsadene a napr. si prichadzajuci hovor odmietol - v pripade nepodmienenych presmerovani.

Ja tu sluzbu mam aktivovanu. Sice na Easy Time, ale ide mi to. :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@ASK 

 

Ahoj, ak ti odpoveď od užívateľky @Lusilienka  pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako Riešenie. Ďakujeme.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar