Školení zamestnanci a podivná faktúra

Otázka

  • 0

Pred nedavnom som dostal upomienku ktorá bola vystavena dna 15.3 splatnosť je do 07.04.2015 a tak som volal na zakaznicku linku kde mi bolo povedané, že nemám dlžobu ale trval som na overení pracovník suhlasil a že ma bude kontaktovať nasledujucí deň. Nestalo tak som volal opäť s tým že si to chcem overiť  či mám naozaj nejakú dlžobu. Pracovník mi dnes povedal že nemám žiadnu dlžobu a všetko je v poriadku trval som na zavolaní vašmu oddeleniu ktoré ma starosti pohľadavky. Kde mi povedali že to súvisi s prenosom čísla ( číslo som prenašal pred 4 rokmi) divil som sa a chcel som overiť či naozaj pracovník súhlasil a vyskytlo sa to, že pri zmene balíka som v decembri neuhradil faktúru overil som si to na internet bankingu v sms od telekomu že dakuju za uhradu a suvisi to s novým balikom a vymaha to inkasná spoločnosť.  Poviem jej celú situáciu  chcem vysvetlenie nato no to sa mi nedostalo neviem prečo som nebol kontaktovaný z vašej strany po 3 mesiach... . Takže dnes som spravil úhradu a chcel by som si to celé ujasniť  a rozmyšlam nad odchodom s celou rodinou tak rýchlo ako váš reklamný S4GAN 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

@dusan9831 bude asi lepsie, ked popises, to co vzniklo a posles to na office@telekom.sk alebo vyplnis kontaktny formular. Mozes tam prilozit aj kopiu faktury, ktora ti prisla alebo uviest jej variabilny symbol, cislo, ku ktoremu bola vystavena a registracne udaje. Ak sa vystavena faktura netykala priamo teba, kontaktovat Telekom moze majitel cisla.

Vsetky udaje mozes uviest aj tu na fore, co by som neradil, lebo moze mat k nim pristup ktokolvek, ale informacie, ktore ti Telekom k situacii poskytne, mozu byt doverne, nemozu ich poskytnut inej osobe a teda ani zverejnit tu.

Ked sa ale dozvies odpoved, mozes ju tu kludne zverejnit, aby vedeli aj ostatni, s akym problemom sa mozu stretnut.

 

PS: ak by to suviselo s prenosom cisla pred 4 rokmi, myslim, ze by to bolo riesene ovela skor a nie az teraz. Mozno si skor robil nejaky prepis cisla a mohli sa ti vystavit 2 faktury, jedna na povodneho a druha na noveho majitela cisla. Od zaciatku zuctovacieho obdobia do prepisu sa mohla vystavit faktura povodnemu ucastnikovi s pomernou castou mesacneho poplatku a od prepisu do konca zuctovacieho obdobia novemu majitelovi cisla opat s pomernou castou mesacneho poplatku. Za jedno zuctovacie obdobie si mohol dostat 2 faktury. Na zadnej strane faktury su vzdy rozpisane prehlady poplatkov. Bolo treba uhradit obe faktury vcas do datumu splatnosti. Ak by islo o tento pripad, mohla ti prist aj SMS, ze prijali tvoju uhradu, ale mohla to byt prijata platba len k 1 fakture a nie k obom. Keby si preukazal, ze si obe faktury za jedno zuctovacie obdobie zaplatil vcas, tak ti tie upomienky urcite vratia.

 

PS 2: Este som sa ale nestretol s tym, ze ak bola moja faktura uhradena vcas pod spravnym variabilnym symbolom, ze by mi Telekom nauctoval upomienku.

Chyba vznikla asi niekde u teba.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @dusan9831 , poslali sme ti súkromnú správu. Daj, prosím, vedieť, či sme ti pomohli situáciu objasniť.

Ďakujem Ti veľmi pekne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar