Magio Go - už som z toho neštastný

Otázka

  • 3

Zdravim, ako zakazník Magiosat mam magioGo aktívne. Problem je ale v tom, že sa nedokážem do neho zaregistrovať / prihlásiť.

Skúšal som to aj cez notebook aj tablet aj Mobil, nejde.

Niekolkokrát som kontaktoval aj tech. podporu telefonicky a vraj sa mi ozvú. Už to riešom asi 3 mesiace a stále sa neozývajú... (však pán Janík...)

Problém je t vom, že keď sa registrujem a zadám tám ten ID kód, tak mi to vyhodí: 

Vami zadaný aktivačný kód je neplatný. Aktivačný kód je MSTV ID, ktorý nájdete na Vašej faktúre za služby Telekom.

Zadávam tam ale kód, ktorý mi povedali na technickej podpore...

Som už z toho neštastný, načo je taká služba, keď nefunguje?

 

Vedel by mi niekto prosím pomôcť?

 

Ďakujem

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

68 odpovedí na túto otázku

  • -1
 

Dobrý deň,  rád by som si aktivoval službu magio GO  cez moj aktivačný ID, ktorý mám na faktúre. Využívam služby magio TV  a internet. Asi po 1500 krát sa mi to nepodarilo.  Môžte pomôcť? Ďakujem 

mozes napisat na chat alebo zavolat na 0800 123 456 a oni ti ho aktivuju

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpoveď, ale na odstranení tejto poruchy sa pracuje už minimálne 3 mesiace a stále to nejde...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Fazu

prosím, pošli nám do súkromnej správy svoj ID kód, ktorým sa pokúšaš zaregistrovať, pozrieme sa na to :) 

Ďakujem,

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Poslal som Vám ten ID kod. Podarilo sa niečo zistiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak dnes mi už konečne Magio go nabehlo. Ďakujem všetkým, ktorí mi s tým pomohli. Toto fórum je dobré. ďakujem.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Fazu 

 

ak ti niektora z odpovedi pomohla, mozes ju oznacit ako Riesenie. Mozno to pomoze aj ostatnym.

Dakujeme aj za pozitivny feedback :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Túto istú chybu mám aj ja, a pracovníčka na telefone bola veľmi ochotná.....daval som tam to číslo, ktoré mi hovorila ale stale ho nebralo, namiesto riesenia ma presviedcala že tam dávam zle a ze ci som sa nepomýlil.

:-D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, mám uplne ten istý problém, po zadaní MSTV ID kódu ktorý som našiel na 3 rôznych papieroch ten istý mi vypisuje: Vami zadaný aktivačný kód je neplatný. Aktivačný kód je MSTV ID, ktorý nájdete na Vašej faktúre za služby Telekom. Pomôžete čo mám s tým robiť ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @SlavomirS

 

môžem Ťa poprosiť, pošli mi do súkromnej správy ID kód (MSTV ID), ktoré zadávaš pri registrácií, pošlem to kolegom na overenie, či máš službu aktívnu. 

 

Ďakujem 

 

Ľuboš

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

 

aj ja mám rovnaký problém ako kolegovia nadomnou. Keď pri registrácii zadávam TV ID kód, ktorý som dostal v sms k aktivácii služby Televízia, pýta odo mňa MSTV iD kód, ktorý ale nemám.

 

Viete mi pomôcť?

 

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @branicsko

 

môžem Ťa poprosiť, pošli mi do súkromnej správy ID kód (MSTV ID). 

 

Ďakujem 

 

Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Rovnaký problém - neviem sa zaregistrovať do Magio GO- ID kód (MSTV ID) mi nechce prijať. Prečo sa o to musíme všetci starať sami, ak si za to platíme?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@vladimirek6 ak ti nejde magio go, tak pis na chat, alebo zavolaj na infolinku.  Inak magio go je bezplatne sa mi zda, ak z telekomu vyuzivas napr telku

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Neviem najsť na faktúre MSTV ID a neviem ani čo to je ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím, 

 

mám ten istý problém.

Zadávam identifikáciu TV z faktúry začínajúcu jednotkou a predsa to nejde.

Rovnakým spôsobom som si aktivoval minulý rok HBO GO a s tým nebol problém.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ahoj @Ferri1990, najprv musis poziadat o aktivaciu Magio Go, spominala to tu @8Bellit, az potom je treba sa registrovat, over si na napr. na chate, alebo na infolinke ci to mas aktivovane 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dnes som cez Magio TV objednal Go, no zatial ziadna sms neprisla.. viem ze je sviatok ale myslím že tieto zalezitosti by ste mohli mat zautomatizovane nakolko sa jedna pre zakaznikov o sluzbu zdarma. Chcel som si dnes pozriet futbal, ale zjavne ho teda neuvidím, ďakujem. A ešte jedna vec, mohli by ste tie vaše kody vo fakturach uvadzat jednoznacnejsie lebo ludia su z toho s prepacenim blby.. ked uz to je MSTV kod tak to tak skuste napisat aj do faktury a bude o polovicu menej otazok kde ho maju hladat.. :) A este jedna vec, som zakaznikom telekomu aj s mobilom, preco teda v osobnej zone nieje vsetko spolu ale musim to komplikovane prepajat, ani neviem ako si to hodit k tomu co mam, ukazuje mi len mobil.. treba tam zas zadat dalsie ID a heslo ktore ani netusim kde hladat.. Jednoducho by ste sa mali zacat riadit heslom ,, v jednoduchosti je krása,, a nie komplikovat co sa da.. ved cez mobilne cislo viete ake sluzby od vas ma nakolko som ho zadaval aj pri objednavke Magio TV.. a to ma este caka prekladka tak som zvedavy co vsetko to bude obnasat :) trosku som odbocil od temy ale toto vsetko ma trapi a bohvie na co vsetko som este zabudol.. prajem pekny den :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpoveď, zrejme nieje jednoduché odpovedať na otvorenú kritiku, ale očakával som aspoň nejakú formálnu alebo alibistickú odpoveď, to že nepríde žiadna nieje moc profesionálne od operátora takého formátu ako je Telekom. A len tak na okraj k téme, Magio Go mi stále nejde, čiže objednávanie služby priamo cez Magio TV by ste si tiež mohli preveriť, či je vôbec funkčné. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dnes to už riešiť nebudem, o týždeň ma totiž čaká sťahovka a celý byt mám momentálne hore nohami, len som chcel upozorniť na to, že objednávanie cez TV má svoje muchy. Magio Go som si chcel aktivovať len kvôli futbalovému prenosu ktorý som nemal možnosť sledovať v TV. Žiaľ nepodarilo sa, na linke nik nebol nakoľko bol sviatok a objednávka cez internet nejak zlyhala. Taktiež som poukazoval na to, že celkovo objednávanie služieb či už cez TV alebo internet je zbytocne prekomplikované. Je to len môj názor ale na to slúžia fóra, aby sa človek mohol podeliť o svoj názor alebo skúsenosť. Ale aj tak ďakujem za radu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar