koniec viazanosti a neustale platby

Otázka

  • 0

chcel by som sa opytat paušal mi skoncil uz davnejsie kartu nepouzivam a stale mi chodí platit mesacne pausal..... co mam urobit aby som neplatil kazdy mesiac za nič ????? diky za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Po ukončení zmluvnej viazanosti sa zákazník stáva neviazaným. Zmluva o pripojení platí naďalej ale už bez záväzku viazanosti, bonusov, zliav a zákazník je povinný riadne platiť za poskytnuté služby počas celej doby jej platnosti.

 

Môžeš požiadať o zrušenie čísla - podať výpoveď zmluvy o pripojení kde je výpovedná lehota jeden mesiac. Táto lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho fakturačného obdobia po doručení výpovede.

 

- alebo zmeniť paušál na Program bez záväzkov

 https://www.telekom.sk/osobne/telefonovanie/mobilne-sluzby-a-tarify/dalsie-sluzby/vyhodne-volania-pre-vas/

 

- kartu s dobíjaním kreditu Easy Pecka.

https://www.telekom.sk/volania/easy/easy-pecka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar