Premium SMS

Otázka

  • 0

Zdravím. V poslednom čase som si všimol že tieto SMS mi nefungujú. Pritom som ich mal aktivované. 

 

Neviem ale zdá sa mi že sa mi sami zrušili keď som prešiel z EASY Free na Pecku. Je to možné? 

 

Poprípade ako to vyriešiť? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 456 možno to máš blokované.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry deň mam paušal od telecomu a chcel bisom aktivat premium sms. Lebo keď pošlem sms na audiotex čislo nepustima viete mi dat navod ako to aktivvat cela rodina bito potreboval ďakujem pripade zaslanim sms ďakujem!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Drevo753 

ak ti odpoveď od @SIMO pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Možno pomôže aj ostatným :) Ďakujeme.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

bonusovy kredit vies vyuzit na vyuzivanie sluzieb ( volanie, sms, mms, internet )

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Jeee ďakujem. Je niekde napísané na čo všetko sa dá ten bonusovy použiť?
Ci je to iba a normal sms a volania?

A ešte raz ďakujem ono to naozaj bolo tým.
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Premium SMS mozes vyuzivat len za nominalny kredit - kredit, ktory si skutocne uhradil. Sluzby cez premium sms nemozes vyuzivat za bonusovy kredit - kredit ziskany nad ramec kreditu, ktory si uhradil.

Ak si si napriklad preniesol cislo, mohol si ziskavat bonusovy kredit alebo pri dobiti kreditu si mohol ziskat nejaky kredit/bonus navyse. Aj pri sluzbe kreditka ziskavas bonusovy kredit.

Po navyseni kreditu sa ti najskor odpocitava nominalny kredit a az potom bonusovy, za ktory premium sms nevyuzijes.

Ak ti teda premium sms nejdu, predpokladam, ze to bude prave z dovodu nedostatocneho/ziadneho nominalneho kreditu.

Prihlas sa na www.telekom.sk a v casti Moj Telekom by sa malo dat overit rozdelenie nominalneho a bonusoveho kreditu.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar