Sim karta

Otázka

  • 0

Čavko, pre týždňom a pol som dávala mobil do opravy  a sim kartu som si s neho zobrala. Keďže mám prvý krát už tú maličku kartu doma som nemala žiadny náhradný telefon kde by som ju dala a mohla naďalej aj počas opravy využívať svoj paušál, tak som ju niekam položila. Po čase mi z telekomu poslali sms-ku na mamin telefon že si mám prísť po ten svoj. No prišla som s telefóm domov a ani za svet už 5 dní neviem nájsť sim-ku. Áno viem dobre som ju schovala. tak sa chcem opýtať  že keby idem do Telekom po novú či mi ju dajú aj s iným číslom a kolko to bude asi stáť a či sa platí hned alebo na faktúru k paušálu. Ďakujem pekne za skorú odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Za vymenu SIM karty si Telekom  účtuje sumu 3,98 €. Cislo a služby ti zostanú rovnaké. Poplatok za výmenu nájdeš v nasled.faktúre.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Treba mi aktivovať sim kartu. Myslíte že mi bude fungovať sim karta, ktorú som mal odloženú asi rok? Nebola ešte ani rozbalená. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zalezi od toho, pri akom programe Easy si ju zakupoval. Starsim sim kartam (napr. Easy Time, Easy Free) zacinala platnost az od uskutocnenim hovoru alebo zaslania sms. Ale nemali pravdepodobne nastavenu ziadnu platnost, do kedy je potrebne ju aktivovat. Pri novych Easy peckach ti uz vacsinou predajca na telekom predajnach kartu rovno zaregistruje a vtedy je platnost karty 90 dni. Nasledne od tvojho prveho dobitia je platnost 1 rok.  Skus pripadne zavolat na 0800 123 456 a oni ti to vedia overit, ci sa da karta este pouzivat.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
nie celkom pravda co pises. karty easy free dorucene kurierom boli uz aktivovane a po 90 dnoch im prepadol 9€ kredit.

Maros, pokial si sam neoveris platnost karty vlozenim simky do mobilu alebo zavolanim na bezpl.cislo 0800123456, my ti to tu nezistime.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@ASK  tak vieš, ako si si iste všimla pri príspevokoch spomínanej osoby ide o kvantitu a nie o kvalitu príspevkov :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Vyriešené. Karta funguje...
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Toto som už ja nepísal....Ale už je to vybavené..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar