Magio GO verzia 2.3 pre iOS

Otázka

  • 0
Ahojte, 
posledný update aplikácie Magio GO verzia 2.3 pre iOS nefunguje korektne. Mám iPhone 6 a iPad Air2 s najnovšou verziou iOS 8.2.
Aplikácia je nepoužiteľná, nakoľko som mal stále zoradené programy podľa svojho magio boxu, ktorý som si vedel v nastavení aplikácie vybrať. Momentálne sa v Nastaveniach aplikácie nedá navoliť možnosť Poradie kanálov a apka sa vráti späť do hlavného menu. 
Programy sú zoradené podľa Vášho úvodného radenia. Zaujímavé je, že si aplikácia vlastne robí čo chce. Raz mám programy uložené podľa vášho úvodného zoznamu a raz podľa seba.
Prosím, pozrite sa na to, chcem mať vlastné poradie programov podľa svojho magio boxu tak, ako to bolo v predchádzajúcej verzii aplikácie Magio Go.
Dík. J.
PS: Samozrejme, apku som skúšal preinštalovať, prihlásiť sa/odhlásiť sa. Túto chybu máme okrem mojich dvoch iOS zariadeniach aj na ďalších v rámci domácnosti.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

19 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pozitívne je, že s pribúdajúcim časom to horšie nebude.

S tou aplikáciou sa ešte pohrajú, ja som tu tiež prichádzal na chyby napr. Telekom aplikácie a potom to vyriešili.

Doteraz to nebolo vo zvyku že sa tekéto záležitosti riešili takýmto spôsobom.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

---presne tak @Adro - o tom tu od začiatku hovorím. Dokedy neurobili posledný update - v aplikácii som mal kanály presne zoradené a uložené ako mám v magioboxe. Toto som si urobil cez stránku magiogo.sk - je tam taká možnosť - určiť si poradie kanálov aj pre MagioGO. A odkedy urobili update - nie je možné si urobiť vlastné poriadie kanálov. Aj keď si to opätovne zoradíš, po ďalšom štarte aplikácie už je to opäť v pôvodnom (natívnom) zoradení. Zaujímavé je, že sú dni, kedy to mám správne zoradené, teda podľa seba a inokedy nie. Akokeby aplikácia neťahala zo serveru moje zoradenie kanálov. Ale Telekom je natoľko spomalený, že dodávatelia už vyše mesiaca len identifikujú problém a stále ho identifikovať nevedia. Proste tak ako boli s celým Magiom lídrom na SK trhu a bol som nadšený, tak teraz zaspali dobu a ich kvalita služieb ide dolu, prinajlepšom stagnuje. Od kvality doplnkových služieb (napríklad aplikácia) - po pomalé prepínanie kanálov na boxe a pomalom listovaní v MENU. Keď si človek chce niečo pozrieť v archíve, alebo nebodaj chce PIP, tak už začínam byť alergický na to krútiace sa kolečko....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak som to správne pochopil, Jan opisuje problém s nastavením poradia kanálov pre mobilnú aplikáciu MagioGo ktoré sa nastavuje v mobilnej aplikácii MagioGo. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Janka

 

Janka, ďakujem za odpoveď - už mi odpísali aj z magio@telekom.sk.... A odpoveď, že to riešite s dodávateľom.... Čo mne ako zákazníkovi nepomôže.... Neviem o akej zmene poradia kanálov mi to hovoríš - ale ja mám na magioboxe zoradené kanály podľa seba. Takisto na magiogo.sk mám kanály zoradené podľa seba. Len v aplikácií sa kanály NEDAJÚ zoradiť. Aj keď ich zoradím, alebo si vyberiem z MENU (ak ma tam pustí), že chcem poradie ako mám na magioboxe - mám to len na chvíľu. Po ďalšom spustení aplikácie sú kanály opäť zoradené v základnom, t.z. Vašom poradí. Som dostatočne zrozumiteľný s mojim problémom? Lebo začínam mať pocit, že si vôbec nerozumieme.

Pekný deň a verím, že si Vaši dodávatelia spamätajú.

Jan.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Ján Pivarník

ospravedlňujem sa za neskoršiu odpoveď. O tejto chybe vieme a kolegovia intenzívne riešia jej odstránenie. Zmenu poradia kanálov môžeš spraviť aj cez web https://www.magiogo.sk/

Ďakujem, Janka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Administrátori

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na iPhone 6 , iOS 8.1.2 sa aplikácia po zmene poradia kanálov správa tak, že sa reštartne a zvolené poradie kanálov sa aplikuje. Keď nastavujem pôvodné poradie kanálov aplikácia sa nereštartne pred aplikovaním nastavenia. Všimol som si, že keď po zmene nastavení poradia kanálov stláčam "Zatvoriť" v menu "Poradie kanálov", zatvorí sa až po niekoľkých pokusoch- pomalá odozva alebo zaneprázdnená aplikácia aj ked sa pripájam cez WiFi.

Je čo riešiť ale treba sa tomu intenzívnejšie venovať . Ehm.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Haló Telekom.... Riešite môj podnet, alebo upadol do zabudnutia? Už mesiac žiadna odpoveď ani tu na fóre a ani na môj mail adresovaný na magio@telekom.sk. Ste SUPER!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj Janka,

poslal som Ti údaje do správy.

Pripájam tu ešte screeny ako si aplikácia robí čo chce. Raz to mám dobre, inokedy nie. A nikdy neviem, ktorým poradím ma aplikácia prekvapí :(

správne.jpg - takto chcem mať uložené programy (aj podľa môjho boxu)

nesprávne.jpg - toto je natívne (pôvodné) uložené programy.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Ján Pivarník ,

prosím, pošli mi do súkromnej správy svoj kód adresáta. Nájdeš ho vpravo hore na zmluve. Skúsime sa pozrieť na to, prečo sa aplikácia u teba správa neštandardne. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Halóóóó TELEKOM, dokedy za 33 EUR mesačne, ktoré Vám platím za tv+net chcete testovať moju trpezlivosť?

Tu na fóre - žiadne riešenie, napíšem podnet - žiadne riešenie. Tomu hovoríte zákaznícky prístup? Ako zákazník za peniaze, ktoré vám mesačne platím očakávam 100% služby. Tak ako Vy očakávate, že vám za Vaše služby zaplatím. Moja trpezlivosť ma pomaly ale isto opúšťa.

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ale uz sa netesim - prave v tejto chvili opat nemam programy zoradene podla seba. Vydrzalo to presne 4 dni fungovat. ? Pozrite sa prosim na to. Luci, posielal som Ti prihlasovacky do spravy. Vdaka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Ján Pivarník 

 

tesime sa spolu s tebou :) Ak ti niektora z odpovedi pomohla, budeme radi, ak ju oznacis ako Riesenie. Mozno tym pomozeme aj ostatnym uzivatelom.

Dakujeme :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Teším sa, že už štvrtý deň nemám rozhádzané programy v apke. SUPER :smileyhappy:

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Urcite dam vediet. Avsak opat sklamanie. Programy su v apke opat rozhadzane. Robi si to co chce :(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ahoj,
nepomohla, pretoze na webe som mal programy zoradene spravne a v aplikacii nie. Napisal som podnet - cakam na odpoved. Som ale rad, ze momentalne mam programy zoradene spravne. Som ale zvedavy, ze dokedy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Ján Pivarník 

 

Ahoj.

Daj nam vediet, ci ti Lubova odpoved pomohla. V pripade, ze ano, budeme radi, ak ju oznacis ako Riesenie. Pomozeme tym aj ostatnym uzivatelom.

Dakujeme :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar