info o prevolaných minútach

Otázka

  • 0

 Ako zístím  počas mesiaca ,koľko som pretelefonovala z voľných 100 minút??

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

@nespavec , ak ti odpoveď od @ASK pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Možno pomôže aj ostatným.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Informácie o počte prevolaných minút na Pevnej linke v aktuálnom mesiaci získate na bezplatnej zákazníckej linke 0800 123 456. Hovor je potrebné uskutočniť z príslušnej telefónnej linky, na ktorej chcete overiť spotrebu.

Na priebežnú kontrolu spotreby volaní prostredníctvom internetovej stránky www.telekom.sk je potrebná aktivácia doplnkovej služby Detailný výpis odchádzajúcich volaní. Náhľad k výpisu Vám budeme poskytovať na mesačnej báze prostredníctvom webovej stránky www.telekom.sk, konkrétne cez záložku E-vypisy/E-faktúry.

 

https://www.telekom.sk/en/wiki/volania/spotreba-pre-volacie-programy#header1

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar