HBO GO

Otázka

  • 0

Dobrý deň, v desktopovej verzii HBO GO mi prehráva všetky filmy a seriály plynule a okamžite okrem jedného - Carnivale. Všetky diely prvej a druhej série majú pri spustení rovnakú errorovú hlášku:

Aplikaci se nepodařilo načíst date ze serveru. Prosím zkontrolujte internetové připojení, popř. nastavení firewallu nebo jiné programy/doplňky , které by mohly blokovat spojení. Pokud problém stále přetrváva, informujte o této skutečnosti svého poskytovatele .. 

Vyskúšal som prehliadače  Mozillu  (36.0.3), Internet Explorer (11) a Google Chrome (41.0.2272.89), mám operačný systém WIN 8.1, Silverlight nainštalovaný a povolený. Vyskúšal som väčšie množstvo filmov, každý plynulo spustilo, zároveň som vyskúšal aj niekoľko seriálov (Temný případ, Hry o truny), podobný problém sa prejavil iba v úvodných dieloch seriálu Řím 2. séria, asi od 6. dielu už išlo všetko plynulo.

Viete mi s tým pomôcť? Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @marienko, ďakujeme za využívanie našich služieb. Problém pravdepodobne nesúvisí s prehrávačom či operačným systémom, keďže iné seriály ti fungujú bez problémov. Tvoju situáciu preveríme a budeme ťa informovať. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

ta  akcia  o  1.6    2016  je   pekny   vtip   ako   zvysit  poplatok  za   hbo  balicek   co   po  pol  rocnej  viazanosti   bol   7  eur teraz   uz  nie je mozna!  plus  ked  si  dal   hbo  go    plus  2   eura     spolu  9   eur      po    1:6    uz     len    hbo  balicek      bez  viazanosti  za  9,99 eur    plus  hbo   go   2  eura  spolu  12   eur      , viazanost  na  1rok    hbo  balicku     9.99 pekne   zarabajte  len  tak   dalej  ale  aspon  dajte    cely  balicek  hbo  v  hd    ked uz   zvysujete   ceny

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aky mas antivirus ? nejaky spyware ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Antivírus je licencovaný ESET Smart Security 8, operačný systém Win 8.1 64 B, ale pochybujem, že by to malo niečo spoločné s prehrávaním, keďže zvyšný obsah funguje.. Skôr vidím problém v streamovanom obsahu, mali by sa to vyskúšať aj pod inými prístupovými údajmi, či to nie je všeobecná porucha tohto konkrétneho programového obsahu.. 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, tak od dnes už všetko funguje tak ako má.. Ďakujem za pomoc, pekný deň ešte želám..

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @marienko 

 

dakujeme za informaciu. Ak ti niektora z odpovedi pomohla, oznac ju, prosim, ako Riesenie. Mozno pomoze aj ostatnym uzivatelom s rovnakym problemom.

Dakujeme :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar