zmena elektronickej faktúry na papierovú

Otázka

  • 0

Zdravím, chcel by som sa opýtať, ako sa dá zmeniť spôsob platby z elektronickej na obyčajnú, papierovú poukážku...z nejakého dôvodu mi najskôr prišiel email o zmene, ktorý som mal potvrdiť, ale nepotvrdil som, lebo som nemal záujem, ale teraz mi prišla SMS, že faktúra bola odoslaná na MôjTelekom...ako to zmením? Ďakujem za pomoc.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Zavolaj na bezplatnu linku 0800 123 456, cez pracovne dni od 8:00 do 21:00, vyuzi chat s operatorom na www.telekom.sk, napis email na office@telekom.sk s registracnymi udajmi a kontaktnym cislom alebo chod do niektoreho Telekom Centra.

Ked uz mas internet, preco nechces elektronicku fakturu? :smileywink:

V emailovej schranke alebo PC si ich mozes ulozit aj par tisic a hocikedy si ich vies lahko vyhladat. A platba postovou poukazkou ta zbytocne obera o cas a poplatky za sek. Faktura sa da platit bankovym prevodom alebo najlepsie inkasom. Telekom si sam od tvojej banky vypyta peniaze za fakturu. Mozes si nastavit maximalny limit platby podla vysku faktur a mas istotu, ze Telekom ti nevybieli ucet, ked budes mat velku fakturu  :smileyvery-happy:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@tomkrcho 
Ahoj, ak ti odpoved od @SIMO  pomohla, budeme radi, ak ju oznacis ako riesenie. Mozno pomoze aj ostatnym. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar