nejde mi odvčera signal

Otázka

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

ak uz nemas uplne odpojene cislo, skus zavolat na 123 13, nasledne volba 2. a 1. Ak splnis podmienky, malo by sa ti cislo aktivovat a s tym, ze ak fakturu nezaeviduju ako uhradenu do 5 dni, zase sa ti nebude dat volat. Upozornim 123 13 je spoplatnena linka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ani teras co mam  vyplatene  faktury nejde a pohode .

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj Lubosss111, ak nie je problém v odpojení kvôli faktúram, môže ísť o výpadok alebo poruchu. V takom prípade bude lepšie napísať na chat, prípadne zavolať z iného čísla priamo na technickú podporu 0800 123 777.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz