Fakturovanie za neexistujucu sluzbu

Otázka

  • 0

Dobry den, minuly mesiac som poziadal o vypovedanie zmluvy. Momentalne som vo vypovednej lehote a sluzba konci o niekolko dni, kedy vratim vsetky pozicane zariadenia.

Z akeho dovodu mi Telekom poslal fakturu za obdobie 1-31.3.?
Preco mam platit za sluzby ktore nikdy nedostanem? Telekom predsa vie, ze budem odpojeny ovela skor.
Nesuhlasim s fakturou a ziadam o vystavenie faktury so spravnou vyskou.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Výpovedná doba je tuším mesiac, tým pádom je faktúra v poriadku, to, že ty si si už zariadenie demontoval a ich služby vo výpovednej dobe nevyužívaš je bohužiaľ len tvoj problém, zariadenie sa totiž vracia až po uknčení výpovednej zmluvy k určitému dátumu...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tu su 2 problemy . Realne ukoncenie poskytovania sluzby a fakturovane obdobie. 

V zasade ale plati, ze najskor treba zaplatit a az potom reklamovat, pripadne ziadat neopravnene fakturovanu ciastku . 

Reciprocita tu nejak podla nasich zakonov neplati . Na tu si budeme musiet pockat este jednu generaciu . 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar