- 0
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Fakturovanie za neexistujucu sluzbu
Otázka od
xixo91
,
Otázka
3 odpovede na túto otázku

Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Pridal
Dobry den, minuly mesiac som poziadal o vypovedanie zmluvy. Momentalne som vo vypovednej lehote a sluzba konci o niekolko dni, kedy vratim vsetky pozicane zariadenia.
Z akeho dovodu mi Telekom poslal fakturu za obdobie 1-31.3.?
Preco mam platit za sluzby ktore nikdy nedostanem? Telekom predsa vie, ze budem odpojeny ovela skor.
Nesuhlasim s fakturou a ziadam o vystavenie faktury so spravnou vyskou.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach