Reklamácia faktúry

Otázka

  • 0

Ak mám problém s údajmi vo faktúre, na koho sa môžem obrátiť ?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

ahoj Adrián Hnát, odporúčam ísť osobne na Telekom Centre, kde Ti predajcovia vysvetlia položky na faktúre, prípadne, ak je chyba vo vyúčtovaní je možné spísať reklamáciu priamo na mieste :smileyhappy:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Navštívil som Telekom Centrum. Moju situáciu sme nakoniec riešili poistnou udalosťou pre poistenie faktúry.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Drzost Telekomu nema obdbu.!!! Tak aby som to skratil zacnem v rychlost objednam si magio cez kabel a upozornujem predavacku nech si je ista ze je to v nasej lokalite mozne lebo som vedel ze donedavna nebolo. Samozrejme slecna ,jasne tak podpiseme zmluvy samoinstalacia  a nic samozrejme 4 dni zakaznicka linka kopu hovorov a samozrejme technik pride a sluzba nie je .tak zrusit zmluvy dalsi tyzden hovorov s dementnymi ludmi s telekomu a po x hodinach stravenych na telefone prichadza magio cez satelit s tym ze sa nebude uctovat za tento mesiac ked  urobili chybu.A otvorim e mail prichadza faktura a cloveko skoro **piip** na tej stolicke ked vidi ze ti podvodnici zTelekomu mu uctuju aj za to co malo byt zadarmo a nonsens vsetkych nonsensou aj za to co vobec neslo .Normalne sa mi chce z celeho s....ho Telekomu **piip**,neprajem nikomu nic zle ale zologicka zahrada v Bratislave ma lepsiu organizaciu a muslim aj priemer IQako ludia co s tymto   maju cosi docinenia.Napisane to vypada nic moc ale zobralo mi to dva tyzdne zivota s ludmi co si nezasluzia ani aby som im nadaval lebo v tom trapnom zivote nevedia nic.Hlavne ze ked sa konci vzdy viazanost vyvolavaju ako taki psi len aby sa vam do **piip** s ponukami vopchali.Este raz uz znova **piip** ked len vidim stranku Telekmu pred sebou.Hlavne ze maju vsetky hovory nahrate tak som zvedavy ci cosi vyriesia ked som im napisal cez dotaznik kde Vam ani neukaze ci to bolo odoslane .HNOJ HNOJ HNOJ

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @fero172, ďakujeme za Tvoju správu. Mrzí  ma táto situácia. Vedel by si mi prosím napísať tieto údaje : 1. Klient ID / číslo adresáta 2. Meno a priezvisko osoby, ktorá podpísala zmluvu, aby sme sa na to vedeli pozrieť? 

 

Ďakujem pekne

Petrush. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ako vidim dalsia osoba z  Telehnoja chape o com pisem ,tak mila Petrush keby si si riadne precitala co som pisal alebo si zas nesvojpravna a nechapes o com som pisal tak by si vydedukovala ze uz som posielal nejaky online dotaznik na reklamaciu ale poviem ti pikosku lebo sme zase volali do Telehnoja tak tam nam slecna uplne krasne vysvetlila ze najprv tu fakturu musime zaplatit a potom nam ju mozno po reklamacii vratia ,ja to hovorim Telehnoj Telehnoj bodaj by skrachovali do tyzdna nenadzganci dementni

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar