sutaž o Alcatel Onetouch pop S3

Otázka

  • 0

Dobry den nemohu najit na vasich web. strankach vyherce ani podminky sutaze. Bol som zarazeny do sutaze  po prevolani vice ako 50 centou a rad by som sa dozvedel vice. Ako to je so sutažou prosim

Zdenek

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

13 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pozri si podmienky k súťaži. Súťaž bude prebiehať od 1.3.2015 do 30.4.2015
1. Za každé kolo súťaže, t.j. za každý jeden
kalendárny deň, sa zo všetkých Súťažiacich, ktorí
budú zaradení do príslušného kola vyžrebuje 1
výherca, ktorý získa jednu cenu uvedenú v článku
V. tohto Štatútu.
2. Žrebovanie výhercov prebehne raz týždenne, a
to každý utorok, kedy sa budú žrebovať
výhercovia zo Súťažiacich zaradených do súťaže
za 7 súťažných kôl, t.j. za každý kalendárny deň
z predchádzajúceho týždňa. V deň žrebovania sa
teda vyžrebuje spolu 7 výhercov (t.j. 1 výherca za
každý kalendárny deň).
3. Výsledky žrebovania budú uverejnené do 5
pracovných dní na stránke www.telekom.sk.

https://www.telekom.sk/documents/10179/119662/Statut_Jarna+sutaz+o+smartfony+pre+Easy+a+Fix.pdf/836c9927-42f3-415d-9e4e-bcb5103ec49a

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0


@kralicek79  
Ahoj, ak ti odpoved od @monik5 pomohla, budeme radi, ak ju oznacis ako riesenie. Mozno pomoze aj ostatnym. Dakujeme :)

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ha, HA ,HAAA! Je to mega podvod!!!! Na oficialnej stranke najdes nic. A Telekom o tejto sutazi nic nevie, niekto im nabural system a roby si dobry den zo zakaznikov. Sutaz vraj bezi 12 dni a kde su vyhercovia nikde nic ani na fore ani na facebooku ani na oficke  . Tak je to POOOOODVOOOD! A pre to ich treba za zavadzanie zakaznikov zalovat! Nie je to prvy a ani posledny podvod nasich operatorov viz ORANGE ten roby podvod za podvodom a stale im to prechadza a O2 ani nehovorim uz ich tie slogany su podvod.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, podľa štatútu súťaže čl.V, odsek 3, sú výsledky žrebovania do 5 pracovných dní zverejnené na www.telekom.sk. Nikde na stránke som však výsledky žrebovania nenašiel. Kde na vašej stránke teda sú?

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Dufam,ze uz po nom nikto netuzi. :smileyhappy: Mimochodm sw chyba, nie trvale spominana chyba displaya . Jednoducho nereaguje na dotyk. Pricin moze byt milion. Vela beziacich procesov na pozadi , neodladeny sw atd atd. Rozhodne nie vadny display. Ked to tak uvedies do reklamacneho protokolu, tak to technik aj tak posudi. O tom probleme vedia a ak ho zakaznik nespravne oznaci, maju "vystarano" - reklamacia neuznana. 

Ale sms informujuca o nejakej virtualnej sutazi je obtazujuca. Na stranke, kde vedie link v sms, nic nieje, clovek sa musi pracne preklikat milion odkazmi ,aby sa dozvedel, ze sa nic nedozvie.  

Ozaj, kde sa daju tie obtazujuce sms zrusit ?  

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Ján Záhon 

 

Ahoj, notifikacie o sutazi si zrusis zaslanim bezplatnej SMS s textom „Nf jar vyp“ na cislo 12330.

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

" Mimochodm sw chyba, nie trvale spominana chyba displaya . Jednoducho nereaguje na dotyk. Pricin moze byt milion. Vela beziacich procesov na pozadi , neodladeny sw atd atd. Rozhodne nie vadny display. Ked to tak uvedies do reklamacneho protokolu, tak to technik aj tak posudi. O tom probleme vedia a ak ho zakaznik nespravne oznaci, maju "vystarano" - reklamacia neuznana.  " 

 

Čiže tomuto mám rozumieť tak, že ja som napísal, že nereaguje displej , opravár naštartoval telefón, skonštatoval, že displej ide a hotovo - reklamácia vybavená ?

To mi pripomína jedného lekára - keď chceš k nemu ísť, tak si najskôr zisti čo ti je........

Veď predsa na to je ten opravár aby zistil čo s tým telefónom je.  Keď je vadný len tento jeden kus tak nech mi ho vymenia a pokiaľ sa vie o tom, že tieto telefóny sú nevyladené, sú kazové a nie sú plne funkčné, tak ich treba stiahnuť z predaja.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ak vyrobca potrebuje, riadi sa prisne logicky . Udavana zavada : vadny display. Test displayu -OK, reklamacia neuznana. Treba jednoducho pisat pravdu a nie predikovat svojim rozumom zavady. Na zistenie zavady je servis. Stacilo udat zavadu - nemoznost prijatia hovoru dotykom na display . Zavada vyskytujuca sa nepravidelne. A nech sa trapia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar