Zlepšovacie návrhy, znižovanie nákladov

Otázka

  • 0

Zamýšľam sa nad nezmyselným "nešetrením" papiera, keď na webe má Telekom množstvo podnetov ako šetrí životné prostredie a pod.  Posielajú mi poštou mesačne už niekoľko rokov bezúplatnú faktúru (k službe Fix9),prakticky na troch  takmer čistých papieroch A4 formátu, keď pomyslnne rozložím aj obálku, na ktorých je iba pár riadkov textu. Pritom by min. papier na ktorom je "iba" adresa  mohol byť keď už, tak vo formáte A5 ale podľa mňa je úplne zbytočný, pretože na faktúre je adresát a obálka je z priehľadným okienkom. Keď som sa pýtal na možnosť elektronického (pritom faktúra  za pevnú linku a internet mi tak chodí) odosielania tejto faktúry, tak mi bolo oznámené, že zo zákona sa to nedá. Že akonáhle sa v tejto veci niečo udeje budú klientov informovať. Ale tá podstata, že som poukázal na nezmyselné plytvanie nákladov akosi nikoho nezaujíma. 

Zaujímalo by ma koľko takýchto faktúr mesačne odchádza klientom a či je to fy Telekom ľahostajné . J.H.Myjava

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zdravím,

 

práve preto ponúkajú aj elektronické faktúry. V prípade takéjto faktúry  sa nepoužíva žiaden papier (za pedpokladu, že ju nepotrebuješ potom vytlačiť a mať v papierovej podobe). 

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

elektronicka faktura je na slovensku nepouzitelna . v uctovnictve musi byt vytlacena forma vzdy. 

elektronicka faktura a kecy o ekologickosti su len sposob, ako za vystavenie dokladu v pisomnej forme uctovat poplatky. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Raz sa sťažuješ, že vystavujú bezplatne v písomnej podobe faktúru. A druhýkrát zase, že elektronická sú keci, aby mohli spoplatniť papierovú. Tak kde je problém? Problém je teraz v tom, že vystavujú písomnú faktúru bezplatne alebo problém je v tom, že umožňujú elektronickú faktúru, aby mohli za písomnú žiadať peniaze? +  nie každý vedie útovníctvo :) FO - nepodnikateľ nie ... práve preto som v odpovedi písal ak nepotrebuješ vo vytlačenej podobe ... 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Ján Hránek 

 

Ahoj, elektronicke faktury vystavujeme pre zakaznikov pausalnych sluzieb, pre prredplatene sluzby nie. 

 

Prijemny den,

 

Rado

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@6540pozri nick zadávateľa diskusie.:smileyhappy:

 

@Ján Záhon  papierovú a elektronickú faktúru je možné zaevidovať do účtovníctva -  obidve sú plnohodnotným daňovým dokladom

 

 TIP: Aktiváciou Elektronickej faktúry by mohol zákazník vybrať jeden z benefitov. Napríklad získať podrobný rozpis hovorov, 20  sms/MMS do všetkých sietí, neobmedzené volanie na jedno číslo v sieti Telekom, atď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@ASK  :) 
vďaka za upozornenie

A pokiaľ ide o benefit za využívanie elektronických faktúr ten niekedy naozaj bol. Niekedy Telekom (vtedy mal iný názov) mal Club, kde si zákazníci zbierali body a ak zákazník mal aktivovanú elektronickú faktúru tak mu za ňu plynuli  extra body. Ale Telekom sa rozhodol tento club zrušiť. Takže teraz je to výlučne na tom, čo zákazníkoví vyhovuje :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar