faktury

Otázka

  • 0

prosim vas, kde a koho a ako kontaktovat, ked zapaltila som faktury, 2,  ( 6.3. )samozrejme, ze mam obmedzene sluzby ( odpijili ma) do dnesneho dna nie som zapojena!!!!! a nemozem najst ziadnu email adresu, kde by som poslala doklad o zaplateni!!! takto sa predsa neda fungovat.. mnohorocný klient..vdaka za pomoc

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

@ASK 

 

Este doplnim, ze kontaktny formular je funkcny: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam, ale po jeho odoslaní sa zatiaľ neobjaví klasická stránka potvrdzujúca odoslanie formulára.

 

Formulár zostane zobrazený a v jeho hornej časti sa objaví hláška potvrdzujúca odoslanie (mrknite priložený obrázok. Toto môže mýliť, preto pracujeme na vylepšení tohto riešenia.

 

Vďaka,

 

 

Rado

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím adminovia,

 

vidím, že sa snažíte robiť cenzúru čo najmenej, ale v tomto prípade by som navrhoval tento príspevok presunúť do inej časti napríklad INĚ alebo VOLANIA.  Tam by sa  tento príspevok hodil viac. Určite by takto niekomu aj pomohol viac ako v tejto časti :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@6540 

 

Ahoj, ďakujeme za upozornenie, presunuté :)

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar