prenesenie čísla

Otázka

  • 0

Dobrý deň, dňa 25.02.2015 som bola u Vás v T-com centre kde som požiadala o paušál s tým, že si chcem preniesť číslo z O2 (karta však bola evidovaná na mamu). Vaša pracovníčka mi teda od tohto dňa spravila zmluvu s tým, že mi povedala, že si musim najskôr zmeniť udaje v O2 aby bola karta registrovaná na mna až potom sa číslo môže preniesť a že to systém už spraví sám (že teda už nemusím osobne chodit do centra).  Dňa 27.02.2015 som bola v O2 kde mi na počkanie prehlasili kartu na mňa. Do dnešného dňa sa mi však číslo stále neprenieslo ako je to možné, do kedy mám ešte čakať, keď sa malo číslo preniesť do 3. dní?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Skús zavolať na infolinku 0800123456 kde po overení údajov zistia stav prenosu, alebo návštíviť  Telekom predajňu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je potrebné zájsť na pobočku ešte raz a požiadať opatovne o prenos čísla, kedže prvotne to bolo pravdepdoobne zamietnuté

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar