koniec viazanosti/ukoncenie zmluvy

Otázka

  • 0

rada by som sa spytala ci dnom konca viazanosti mozem definitivne ukoncit zmluvu. dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

18 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ano V prípade podania výpovede zmluvy o pripojení je výpovedná lehota jeden mesiac. Táto lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho fakturačného obdobia po doručení výpovede.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

cize ak mi konci viazanost na cisle 14.6.2015, tak mozem podat vypoved 14.5.?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

fakturačne obdobie je od  ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 kedykoľvek v predposl.fakt.období  od 22.4.-21.5.

V prípade výpovede ti budú do uplynutia výpovednej lehoty riadne poskytované služby za dohodnutých podmienok. (k 21.6. )

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak dokazu dat pomernu cast pausalu pri jeho zakladani, ze napr otvaram ho 14 a je od 22 do 21, po spravnosti by malo byt,ze aj pri ukoncovani bude sa platit pomerna cast, cize od 22 do 14... nie?

 

a druhy pausal mi konci 12.12. takze vypoved mozem zadat od 22.10 do 21.11??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to uvedené v podmienkach, že zmluva s jednomesačnou výpovednou lehotou končí v posledný deň zúčtovacieho obdobia a nie v deň uzavretia zmluvy.

https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/dokumenty-a-pravne-informacie/dokumenty-na-stiahnutie/cenniky-sluzieb-mobilnej-siete/

 

Áno, ak Telekom neponúkne vianočnú akciu šitú na mieru:smileyhappy:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Dobry vecer chcem sa opyptat mala som internet s viazanostov na dva roky ale stale mi chodi faktura preto chcem sa opytat ci sa to nezrusi po dvoch rokoch automaticky alebo musim tam zavolat ze uz nemam zaujem alebo aky je postup dakujem odpoved mi mozete poslat na mail rita-ba@azet.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj, zmluva nekonci po skonceni viazanosti. Musis podpisat vypoved- bud na predajni, alebo ju poslat postou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Podla mna je uplne nefér a úplne zlodejské platiť za službu, ktorú už nemôžem využívať a ešte viac to, že na to zákazníka vopred neupozorníte. Ako vidím, je nás tu oveľa viac, ktorí sme absolútne netušili o tom, že v takom prípade sa treba osobne dostaviť a zrušiť zmluvu. Hra so slovíčkami: zmluva-viazanosť. Najlepšie na všetkom je to, že ak Vám končí paušálny program telefonovania, vedia Vám naši operátori vyvolávať aj 3 mesiace dopredu, že si všimli, že Vaša viazanosť končí, predĺžte si ju. Ale to, že Vám skončila viazanosť napr. ako v mojom prípade za využívanie služby Neobmedzený mobilný internet, a vy ste o tom neboli upovedomení a platíte za NIČ, na to Vás neupozorní nikto. Tlieskam, telekom. Reklama ako lusk. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ako to teda vlastne je? Viazanosť mi končí 16.2.2016..výpoveď od zmluvy môžem podať už mesiac pred koncom viazanosti, t.j.16.1
2016? Či až 16.2.? Nakoľko majú mesiac na vyjadrenie... Prosím,poraďte.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Faktur.obdobie je ku ktorému dňu?

Výpovedná doba jeden mesiac, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho fakturačného obdobia po spísaní žiadosti na predajni . 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak chceš zmeniť paušál na Easy Pecku, už môžeš na predajni spísať žiadosť o zmenu programu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Nie,nechcem meniť.. Chcem prejsť inam...preto sa pýtam na tú výpoveď..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pri prenose nie je potrebné podávať žiadosť o ukončenie paušálu. Stačí, ak po skončení viazanosti požiadaš v O2, alebo Orange o prenos čísla.

Treba si skontrolovať údaje (rodné číslo, OP, adresu) ktoré budú uvedené v žiadosti o prenos, aby boli  totožné s údajmi v Telekome.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Ďakujem veľmi pekne za radu a prajem pekný zvyšok večera :-)
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

dobry den.chcem sa opytat mam uz asi 3 mesiace po vyprsani viazanosti.chcel by som ukoncit zmluvu.ako treba postupovat?momentalne nemam cas ist na predajnu.dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar