Telekom infolinka 0800 123 456

Otázka

  • 0

Zdravím,

 

chcel by som sa s Vami podeliť s nemilou skúsenosťou s Telekomom, po ktorej zrejme končím v teljto spoločnosti a ruším všetky paušály, ktoré tu mám.

Dovolal som sa na infolinku, kde mi boli poskytnuté nekorektné informácie. Takže som bol nútený znovu volať na túto geniálnu infolinku tam som čakal 117 minút pokiaľ ma dvihli. Je to normálne? Na základe čoho uprednostňujete zákazníkov volajúcich na infolinku? V prílohe prikladám Screenshot a to, že to tak bolo si môžete overiť aj z databázy ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @6540 

 

Situaciu sme presetrili. Mrzi nas tvoja skusenost, islo o ojedinely technicky problem. Taketo cakacie doby rozhodne nie su standardom, naopak, dlhodobo realizujeme aktivity smerujuce ku skracovaniu doby cakania na nasej infolinke.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím,

 

a dúfam, že ste prešetrili aj diskusiu, ktorú som s daným pracovníkom viedol. Nakoľko najsmutnejšie na tom je to, že človek čaká takmer dve hodiny na linke a nedozvie sa informácie, na ktoré  sa pýta... Tak som bol nútený podať námietku (v priebehu zajtrajška pošlem aj písomnú reklamáciu), po ktorej zrejme ruším oba paušály, ktoré mám u Vás. Nakoľko takéto správanie voči zákazníkom je viac ako tragikomické (čakať dve hodiny a ....). 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar