jednostranne zmeny programov zo strany Telekom

Otázka

  • 0

Dobry den,

obdrzal som od Vas sms, ze ste sa rozhodli zmenit programovu strukturu zaplatenych programov a jenostranne ste oznamili, ze od 1.2. mi jednoducho nebudete dalej poskytovat stanicu CBS Reality a  Paprika TV.

Mate na taketo jednostranne oznamenia pravo (prosim o referenciu na bod zmluvy, ktory o tomto pojednava).  Mam pravo pri nespokojnisti s Vasim postupom odstupit od sluzby bez pokuty ? Ja sa predsa rozhodujem pri TV na zaklade TV ponuky a nie na zaklade Vasich internych planov...A Vy si to mozete jednostranne zmenit?

Ak na to mate pravo, nemali by ste zakaznika o tejto skutocnosti informovat pri predaji so specialnym zdoraznenim, ze si s nim mozete robit co chcete ?

Samozrejme, poradim sa aj so svojim pravnikom, lebo svet jednostranne vyhodnych zmluv je uz pevne verim za nami.

Dakujem za odpoved

 

 

 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Odpoveď bude pomerne rýchla a jednoduchá. 
Toto nie je miesto na komunikáciu s telekomom. je to verejné fórum, kde sa predovšetkým bavia zákazníci so zákazníkmi. 
na kontaktovanie telekomu slúži tento link 
https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

a hej aj moju starú mamu to dosť skoplo, lebo program si brala aby mala TV Papriku... a teraz je rok a pol zazmluvnená, bez možnosti zmeny dodávateľa. 
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

len doplním... 4.4.1.
časť 4, článok 4, odsek 1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem Vam velmi pekne za odpovede, napisal som oficialne aj Telekomu, pretoze nazbierat ludi na nejaky balik a potom sa zo svojich business dovodov rozhodnut, ze uz mam dost, uz to spoplatnim patri niekde do roku 1989...Ze sice je moznost si "vybrat", ale v skutocnosti si vyberame akurat tak....A budem to riesit aj so svojim pravnikom, ide o to, ci to je v sulade so zakonmi...Ze to ma Telekom v zmluvach automaticky pre mna este neznamena, ze je to v sulade so zakonmi o pravach a ochrane spotrebitela...

Kazdopadne este raz vdaka za vsetky prispevky  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@laminator pochybujem, že taká veľká firma by to nemala právne ošetrené. Na druhej strane, prečo si takto nereagoval ak pridal nejakú novú tv? To, že minimálne raz ročne nejakú tv poskytovať prestanú je všeobecne známe. Tu ide najmä o to, že sa nedohodli s distribútorom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Právne je to podla mna nenapadnutelne.

Zmluva je dvojstranna, dobrovolna. Telekom uz davno nema v maloobchode na SK v nicom monopol, teda ak sa nieco v zmluve niektorej strane nepaci, nemusi sa zmluva vobec uzatvorit. Spravanie Telekomu je pochopitelne: Ak program prestane vysielat, prestane vysielat divacky zaujimavy obsah, alebo mu jednoducho klesne sledovanost, tak ho vyradia. Specialne ked platia vysielatelovi viac ako im kanal dokaze zarobit - aj Telekom je len komercna firma co ma zarabat.
Problemom rozhodnutia koncoveho zakaznika neuzatvorit takto "nevyhodnu" zmluvu je, ze tento clanok zmluvy o moznosti vyradenia programu, maju, pokial viem, v zmluvach vsetci celoplosni TV opreratori, teda neexistuje moznost ako mat 100% istotu ze ponuka kanalov bude pocas celeho obdobia platnosti zmluvy rovnaka.

Mozno by sa dalo namietat, ze uzivatel tuto informaciu pri uzatvarani zmluvy nemal, ale to uz nieje problem TV providera, v zmluve s oboma podpismi maju ze ucastnik suhlasi so vseobecnymi podmnienkami. Myslim si dokonca, ze keby sa pouzivatel pred uzatvorenim zmluvy priamo spytal ci moze dojst k vyradeniu programu (jasne ze takmer nikto si necita cele vseobecne podmienky pred podpisom zmluvy), tak by od predajcu v Telekome dostal pravdivu odpoved.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@sladkym :  mozno preto, ze som mal ineho poskytovatela, ktory mi toto nerobil ? mne zatial nic nove Telekom nepridal , odkedy som ich zakaznikom...za Tvoj nazor samozejme dakujem, aj ked nemas celkom pravdu, ze take velke firmy maju vsetko pravne osetrene...ale samozrejme, Tvoj nazor Ti neberiem...a ano, poslem im dakovny list, ked mi pridaju slager TV a ja som ich vybral a budem platit kvoli sportovym kanalom...sorry za sarkazmus

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Jano - ved ja nevravim, ze to na 100% je napadnutelne. Dam to overit pravnikovi, ci programova zmena je dovod na ukoncenie zmluvy z mojej strany alebo nie...to ci vedia garantovat servis je presne o tom, ze ak nevedia a Ty s tym nie si spokojny, mas pravo ukoncit zmluvny vztah bez pokuty...nie o tom, ze ja chcem z nich vytlc peniaze...suhlasim s Tebou, necita to nikto...a ci by mi povedali pravdu...opat mam na to svoj nazor na zaklade skusenosti, ale tieto firmy sa zvyknu zachovat seriozne (a zalezi na konkretnom zamestnancovi, ci na Tebe chce mat radsej proviziu a riskne, ci sa budes stazovat alebo nie)...lebo na konci dna je to len tvrdenie proti tvrdeniu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od luckinno
      Zdravim. Mám optiku od telekomu a využívam aj Magio na dvoch televízoroch. Mám to prepojené tak, že z routra, ktorý mám na chodbe mi ide ethernetový kábel do switchu, ktorý je v izbe. A z toho switchu idú dva káble využívane na internet (PS a PC) a dva do magio boxov ako televízia. Všetko funguje ako má, ale stáva sa mi, že raz za 15 minut zamrzne obraz a zvuk asi na 2 sekundy. A ešte častejšie to zamrzne len tak na chvilku asi štvrť sekundy. Switch je TP-Link TL SG105. Viete mi poradiť ako to vyriešiť?  Nápad dať kábel priamo z routra do magio boxu je až krajné riešenie.  To zamrzanie obrazu mi dosť lezie na nervy keď pozerám športy. Mám pocit, že častejšie to robí, ak sú zapnuté oba televízory naraz.
    • Od tavodova
      vazený telekom, neviem ci ste si spravili srandu,alebo ste to mysleli vazne........ze vraj rok mam tv magio go gratis, zadarmo....popraade aj som sa potesila, tak nieco usetrim,pokial som nezapla sluzbu magio go. Cuduj sa svete, ako si vie telekom sravit reklamu na niecom co je bezne dostupne na nete a zadarmo.
      Ziadna stanica predplatena z ich ponuknuteho balika, ak chces, tak si zaplat. Programy ktor beznete pozerate na ktorom kolvek nete ....a to vraj mam ako vernostne za roky co som ich zakazniom. Zacinam realne uvazovat o skonceni ich sluzieb.
      Sluzby volania aj netove cenove zdvihli, ale nic neponukli za navysenie cien.
      Ono je to na Sk taky folklor, zvysit cenu a sluzby nechat v mode ako boli . 
      Vasu sluzbu Magio go si mozte nechat, pokial si chcem nieco pozriet, tak si to pozriem na nete bez Vasej sluzby magio go.
      Mozno ste sa chceli opakovat po inom operatorovi, ktory ponuka sluzbu tv sat na urcity cas gratis...len s rozdielom od Vas, ze ponuka obsirnu siet stanic na rozdiel od Vas.
      Skuste sa zamysliet nad tym, skor ako nieco ponuknete zakaznikovi gratis, co nema ziadnu cenu.
       
      S uvahou ukoncenia sluzieb u Vas ...zakaznicka 
        
    • Od Xbakusj1234
      Dobrý deň,
      vedel by mi prosím niekto pomôcť ako spojazdnim magiobox na tplinku ax23? Telekom krabicu mam v bridge mode, na tplinku nastavene pppoe, internet funguje. Problem nastava ked do routeru pripojim magiobox. Na fore atp som nasiel ze na jednom z portov musim mat nastavenu vlanu pre iptv a tak som ju nastavil pre LAN4. No akykolvek navod na fore.popisuje ine typy tplink routerov a na tom mojom je sekcia IPTV/VLAN podivne spojena dokopy. Je tam na vyber internet vln, iptv vlan, zapnutie igmp proxy atp. Skusal som vlan idcka 2510 aj 2513 ci uz pri iptv vlane alebo internet. Igmp zap vyp, vsetky mozne kombinacie no vysledok rovnaky. Bud nejde internet alebo sa magioboxu nepodarí získať ip adresu. Internet mam VDSL. Poradili by ste mi prosim niekto?
       
      Dakujem
    • Od Stanislav183
      Kedy bude konecne dostupne Magio Go aj v obchode Vidaa pre tv Hisense?
    • Od Kubo95
      dobrý den, chcem sa spýtať prečo mi zrazu nejde magio go na smart tv samsung, predtym fungovalo uplne v pohode aktualne pri prihlaseni vypisie vid obrazok

    • Od ngorol707
      Fortuna hra neviem dobiť cez pausalovu simkartu prosím aktivujte