Otázka

  • 0

Dobrý večer,

Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.

Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?

Dakujem vopred za odpoved.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od luckinno
      Zdravim. Mám optiku od telekomu a využívam aj Magio na dvoch televízoroch. Mám to prepojené tak, že z routra, ktorý mám na chodbe mi ide ethernetový kábel do switchu, ktorý je v izbe. A z toho switchu idú dva káble využívane na internet (PS a PC) a dva do magio boxov ako televízia. Všetko funguje ako má, ale stáva sa mi, že raz za 15 minut zamrzne obraz a zvuk asi na 2 sekundy. A ešte častejšie to zamrzne len tak na chvilku asi štvrť sekundy. Switch je TP-Link TL SG105. Viete mi poradiť ako to vyriešiť?  Nápad dať kábel priamo z routra do magio boxu je až krajné riešenie.  To zamrzanie obrazu mi dosť lezie na nervy keď pozerám športy. Mám pocit, že častejšie to robí, ak sú zapnuté oba televízory naraz.
    • Od tavodova
      vazený telekom, neviem ci ste si spravili srandu,alebo ste to mysleli vazne........ze vraj rok mam tv magio go gratis, zadarmo....popraade aj som sa potesila, tak nieco usetrim,pokial som nezapla sluzbu magio go. Cuduj sa svete, ako si vie telekom sravit reklamu na niecom co je bezne dostupne na nete a zadarmo.
      Ziadna stanica predplatena z ich ponuknuteho balika, ak chces, tak si zaplat. Programy ktor beznete pozerate na ktorom kolvek nete ....a to vraj mam ako vernostne za roky co som ich zakazniom. Zacinam realne uvazovat o skonceni ich sluzieb.
      Sluzby volania aj netove cenove zdvihli, ale nic neponukli za navysenie cien.
      Ono je to na Sk taky folklor, zvysit cenu a sluzby nechat v mode ako boli . 
      Vasu sluzbu Magio go si mozte nechat, pokial si chcem nieco pozriet, tak si to pozriem na nete bez Vasej sluzby magio go.
      Mozno ste sa chceli opakovat po inom operatorovi, ktory ponuka sluzbu tv sat na urcity cas gratis...len s rozdielom od Vas, ze ponuka obsirnu siet stanic na rozdiel od Vas.
      Skuste sa zamysliet nad tym, skor ako nieco ponuknete zakaznikovi gratis, co nema ziadnu cenu.
       
      S uvahou ukoncenia sluzieb u Vas ...zakaznicka 
        
    • Od Xbakusj1234
      Dobrý deň,
      vedel by mi prosím niekto pomôcť ako spojazdnim magiobox na tplinku ax23? Telekom krabicu mam v bridge mode, na tplinku nastavene pppoe, internet funguje. Problem nastava ked do routeru pripojim magiobox. Na fore atp som nasiel ze na jednom z portov musim mat nastavenu vlanu pre iptv a tak som ju nastavil pre LAN4. No akykolvek navod na fore.popisuje ine typy tplink routerov a na tom mojom je sekcia IPTV/VLAN podivne spojena dokopy. Je tam na vyber internet vln, iptv vlan, zapnutie igmp proxy atp. Skusal som vlan idcka 2510 aj 2513 ci uz pri iptv vlane alebo internet. Igmp zap vyp, vsetky mozne kombinacie no vysledok rovnaky. Bud nejde internet alebo sa magioboxu nepodarí získať ip adresu. Internet mam VDSL. Poradili by ste mi prosim niekto?
       
      Dakujem
    • Od Stanislav183
      Kedy bude konecne dostupne Magio Go aj v obchode Vidaa pre tv Hisense?
    • Od BUBBUsro
      Dobrý deň,
      prosím o zaslanie saldo-konta za rok 2019 a 2020. 
       
      BUBBU, s.r.o.
    • Od kalich
      Dobrý deň, obraciam sa na Vás so sťažnosťou duplicitnej fakturácie.Napriek tomu,že som s operátorom v danej veci hovoril a bola slúbená náprava ktorá sa neudiala.Už približne 14 rokov  s manželkou užívame Magio Tv a Internet striedavo raz na jej meno a inokedy na moje meno.Teraz sme na obchodnom mieste zmenili z manželky na moje meno.Fakturu za služby 1.2.2022-28.2.2022 som v lehote splatnosti uhradil 18.3.2022 .Na predajnom mieste Telekom v Komárne sme prepísali túto službu na moje meno ,ktoré malo byť od 1.4.2022 čo sa tak nestalo a považujem to za slušne povedané oklamanie.Teraz som obdržal výzvu na uhradu 48,08 EUR na obdobie 21.3.2022-22.3.2022.Prekrývajú sa tam dni zo starej faktúry č.8301325522 a novej faktúry č.8302672858 v jednej tretine dní v mesiaci.Faktúra je nesprávne vystavená čo nie som ochotný uhradiť.Žiadam vystaviť novú faktúru ktorá bude správna a nebude tam duplicitná úhrada.Nesúhlasím s tým,že v ďalšom období - mesiaci bude zohladnená čiastka na fakture.Nie som ochotný platiť za nezodpovednosť druhých lebo sa to celé prieči DOBRÝM MRAVOM !
      môj kod adresata : 3048930001
      mail : karol.l@centrum.sk