internet

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, keď tak preferujete verných zákazníkov, že po skončení zmluvy o internete, ktorý od vás beriem viac ako 15 rokov ste mi povedali, že mi môžete poskytnúť iba horšie parametre, ako som mala doteraz a nič iné sa nedá v tej cenovej relácii, iba modem za vyššiu sumu. Doteraz som mala internet cez pevnú linku, zdôvodnili ste to, že máte veľa užívateľov, zrejme s tými starými už nerátate, veľmi ma to nemilo prekvapilo.....( a pri tom do  mája ste ma nechali v nejakej ochrannej dobe, keď môžeme odoberať internet od vás za predchádzajúcich podmienok).  Myslím, že keď tie dáta doteraz tiekli  tak môžu tiecť aj naďalej a ak nie za tú istú sumu, tak možno za trochu vyššiu, ale že sa nedá, tak to nechápem.  A ešte by som vás chcela poprosiť  o vyúčtovanie za posledný mesiac, keďže od skončenia zmluvy musím každý mesiac žiadať o jej zaslanie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Telekom nepreferuje vernych zakaznikov. Telekom preferuje vacsie zisky. Cize ak v lokalite kde byvas je nejake biedne ADSL na ktore je pripojene XY zakaznkov a v tej oblasti ziskali dalsich ZQ zakaznikov, ktory prevysuju XY zakaznikov, tak XY ich nezaujma.

Poviem to jednoducho. Ak maju na DSLAM pripojenych 1000 zakaznokv, ktory im mesacne platia nejaku sumu a po sluzbe je dopit, tak znizia rychlosti a pripoja dalsich zakaznikov, lebo dalsi zakaznici im generuje peniaze.

Tak sa k tomu stavaju ekonomovia.

Napr. technici sa k tomu postavia inak, ale v dnesnej nenazranej dobe su na prvom mieste peniaze.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar