Prepis po zosnulom

Otázka

  • 0

18.12.2021 som bola v pobočke na prepis po zosnulom otcovi. - internet a telka. Do mobilnej aplikácie sa mi nedá prihlásiť, faktúra mi prišla v nezvyčajne výške 39,40 pričom doteraz sme platili 27,14. Dnes je 7.1.2022 a stále nič, nie som aktívna v aplikácii. Volala som na zákaznícku linku, povedali mi, že mám počkať, no myslím si, že je to už trošku dlho. Nakoľko stále mi nič nejde. Nemá niekto podobnú skúsenosť? Ako dlho ste čakali vy?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Produkty si musíš manuálne pripojiť, pozri tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom#-16 časť Pripojenie všetkých produktov pod rodným číslom

Prvá faktúra je zrejme vyššia preto, lebo v nej budeš mať započítanú časť mesiaca od prepisu do konca decembra a celý január, pri fixných službách sa stále platí mesiac vopred. Nasledujúca faktúra už bude len klasicky za jeden mesiac.

Informácie o faktúrach nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/vzor-faktury - Prečo mám v prvej faktúre za pevné siete naúčtované vyššie mesačné poplatky?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od BUBBUsro
      Dobrý deň,
      prosím o zaslanie saldo-konta za rok 2019 a 2020. 
       
      BUBBU, s.r.o.
    • Od kalich
      Dobrý deň, obraciam sa na Vás so sťažnosťou duplicitnej fakturácie.Napriek tomu,že som s operátorom v danej veci hovoril a bola slúbená náprava ktorá sa neudiala.Už približne 14 rokov  s manželkou užívame Magio Tv a Internet striedavo raz na jej meno a inokedy na moje meno.Teraz sme na obchodnom mieste zmenili z manželky na moje meno.Fakturu za služby 1.2.2022-28.2.2022 som v lehote splatnosti uhradil 18.3.2022 .Na predajnom mieste Telekom v Komárne sme prepísali túto službu na moje meno ,ktoré malo byť od 1.4.2022 čo sa tak nestalo a považujem to za slušne povedané oklamanie.Teraz som obdržal výzvu na uhradu 48,08 EUR na obdobie 21.3.2022-22.3.2022.Prekrývajú sa tam dni zo starej faktúry č.8301325522 a novej faktúry č.8302672858 v jednej tretine dní v mesiaci.Faktúra je nesprávne vystavená čo nie som ochotný uhradiť.Žiadam vystaviť novú faktúru ktorá bude správna a nebude tam duplicitná úhrada.Nesúhlasím s tým,že v ďalšom období - mesiaci bude zohladnená čiastka na fakture.Nie som ochotný platiť za nezodpovednosť druhých lebo sa to celé prieči DOBRÝM MRAVOM !
      môj kod adresata : 3048930001
      mail : karol.l@centrum.sk
    • Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od Peto1989
      Dobry den chcem sa opýtat zaplatil som fakturu ale som si neskoro vsimol ze som zaplatil o 40 euro viac ako som mal co sa stane s tymi peniazmy co som poslal navyse mal som platit 137 euro ale som zaplatil 173 euro co mam robit 
    • Od Lubo221
      ahojte. Cchcem sa opytat. mam v mobile aplikaciu o telekomu a neda sa my cez nu zaplatit faktura za magio sluby. Ale pausal vpohode zaplatim. Ako je mozne,ze magio sluzby nie?
    • Od jana.stankovicova
      Pošlite mi, prosím, faktúru za pevnú linku za júl 2021, pretože v emaile nebola priložená.
      Jana Stankovičová, Žilina