Otázka

  • 0

Dobrý deň.

Mám zmluvu a keď som ju zakladal, tak tam bola podmienka, že musím od Vás zobrať WDSL router s mesačným prenájmom 2€.

Prešli dva roky a mám už ďalšiu (pokračujúcu) zmluvu. Chcem sa spýtať, ako je to s tým routrom, stále platím prenájom? Nemám teda nárok na nový? Starý je môj?

Prajem príjemný deň.

S pozdravom

Kováč Marián

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

To ide o router v prenájme s mesačným poplatkom. Ak je poruchový stačí zavolať na linku 0800 123 777 a vymenia Ti to za nový bezplatne, alebo si môžeš kúpiť vlastný router a pôvodný od ST vráť na predajni Telekom.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Prenájom sa platí z toho dôvodu, že v prípade poruchy je čo najskôr nahradený novým, funkčným kusom.

Ak je poruchový, dá sa nahradiť novším, podľa toho, aký má technik k dispozícii, treba kontaktovať technickú podporu ako odporúča kolegyňa. 

Editoval/-a Mirko
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý večer.

Takže router začína blbnúť, internet po kábli ide v pohode (80 Mbps), cez wifi ide pomaly (3Mbps), dokonca vypadáva.

Môžem požadovať výmenu? A ako?

Prajem príjemný deň.

S pozdravom

Kováč Marián

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od adamsromovsky
      Dobrý deň,
      hostujem doma par služieb (discord bot, webstranka) už pomerne dlhu dobu, no vždy, keď vypadne internet (par krát do mesiaca), vyzerá to ako, keby port forward (porty 80 a 3080) prestal fungovať a niekedy trvá pár dní, kým sa to opäť rozbehne, samozrejme, že sa to rozbehne samo od seba bez akéhokoľvek zásahu. Skúšal som už veľa vecí, ale nikdy to nebolo úspešne, vždy sa to vyriešilo samo.
      Router: ZTE Speedport Entry 2i
      Tento problém je asi nemožné zreplikovať takže neviem poskytnúť postup, ako to spôsobiť.
      Nestretol sa niekto s takýmto niečím? Už dlho ma to žerie a sám si už neviem poradiť. Kľudne poskytnem ďalšie info ak bude treba len ma nenapadá aktuálne čo ešte by sa hodilo.
      Ďakujem.
    • Od patrik.trubini
      Dobrý deň chcem sa opýtať ako sa dá v speedpoort plus nastaviť vecsia rýchlost pre zariadenie lebo mame DSL XL a zariadení nedosahuje taku rýchlosť  lebo keď pripojím cez kábel ps5 tak max rýchlosť sťahovania je 9,8mb/s a nahrávania 521,7kb/s ďakujem za pomoc
    • Od azmedia
      Zdravím, potrebujem poradiť ohľadne odstránenia rodičovskej kontroly v routery Sagemcom 5670, kde bolo nastavené vypínanie Mercusys G50 denne od 0.00 do 02.00 hod. Momentálne tam nikde nevidím nastavené časy rodičovskej kontroly, všetko je "ako keby" povolené - na celom týždni, ale predsa to odpája daný router v nastavenom čase. Už som dal 100x Allow all a APLY, dokonca dal som zakázať celý týždeň a povoliť celý týždeň na všetky zariadenia ... jednoducho to nejde zrušiť. Má s tým niekto skúsenosti, že ako to odstrániť, tj. vyčistiť rodičovskú kontrolu? Aj keď to ukazuje, že všetko je povolené počas celého týždňa, takže nerozumiem. Vďaka za radu.
    • Od wladoD
      Ahoj,
      Pouzivam Sagemcom 5670, pripojil som nan USB kluc ako ulozisko. Viem sa k suborom a filmom dostat  cez pocitac.
      Ako prepojim USB ulozisko s  Samsung Smart TV, aby som mohol napr pozerat filmy ?
      Dakujem Vam za radu.
      Vlado
    • Od markov600
      Dobrý deň.
      Mám zmluvu (ADRESÁT 4088556701) a keď som ju zakladal, tak tam bola podmienka, že musím od Vás zobrať WDSL router s mesačným prenájmom 2€.
      Prešli dva roky a mám už ďalšiu (pokračujúcu) zmluvu. Chcem sa spýtať, ako je to s tým routrom, stále platím prenájom? Nemám teda nárok na nový? Starý je môj?
      Prajem príjemný deň.
      S pozdravom
      Kováč Marián
    • Od dusanlea24
      Dobrý deň, máme zariadenia ONT Echolife HG850a. Z prístroja počuť občas bzučanie /ako keby sa tam niečo točilo/ Je to normálne?