zle vystavená faktúra

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

bola som si dávať v decembri predlžovať TV Mágio + paušál na tel. Pracovníčka sa pri oboch objednávkach pomýlila. Pri TV mágio mi dohodila TV archív o ktorý som nežiadala a paušál mi dala na úplne iné tel. číslo ako som žiadala. Ako je to prosím s reklamáciou? Na TV archív nahodený navyše  som prišla hneď  ten deň, problém reklamovala ale aj tak som musela zaplatiť za 3 dni aktivácie, hoci to bola chyba zamestnankyne. Ide o smiešnu sumu, takže neriešim. Problém je, že teraz mi prišla faktúra na paušál, ktorý dala na úplne iné číslo ako bolo. Aké máte prosím skúsenosti s vrátením plnej sumy za nevyužitý a zle vytvorený paušál na zlé číslo ? Ja chápem, že človek sa môže pomýliť, ale nie je skutočne normálne aby som žiadala o dve veci a obe mi boli urobené zle. Ďakujem 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar