Otázka

  • 0

Dobrý deň chcem sa opýtať ako sa dá v speedpoort plus nastaviť vecsia rýchlost pre zariadenie lebo mame DSL XL a zariadení nedosahuje taku rýchlosť  lebo keď pripojím cez kábel ps5 tak max rýchlosť sťahovania je 9,8mb/s a nahrávania 521,7kb/s ďakujem za pomoc

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Zdravím, si pripojený cez kábel, alebo cez wifi? Akú rýchlosť internetu by si mal mať? Ak máš zaplatené 100Mbit/s tak sťahovanie rýchlosťou 9,8 mb/s je úplne v poriadku

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Cez kábel som pripojený DSL XL tam by malo byt 15mb/s a nad 10som ešte ani raz nemal, a ping mam od 48 do 64ms. Takže hrať niečo je na tom zložitejšie 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Cez kábel som pripojený DSL XL tam by malo byt 15mb/s a nad 10som ešte ani raz nemal, a ping mam od 48 do 64ms. Takže hrať niečo je na tom zložitejšie 

je dost mozne ze linka je nastavena na 10 Mbit pretoze viac neda... treba sa prihlasit do routra pozriet profil linky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od adamsromovsky
      Dobrý deň,
      hostujem doma par služieb (discord bot, webstranka) už pomerne dlhu dobu, no vždy, keď vypadne internet (par krát do mesiaca), vyzerá to ako, keby port forward (porty 80 a 3080) prestal fungovať a niekedy trvá pár dní, kým sa to opäť rozbehne, samozrejme, že sa to rozbehne samo od seba bez akéhokoľvek zásahu. Skúšal som už veľa vecí, ale nikdy to nebolo úspešne, vždy sa to vyriešilo samo.
      Router: ZTE Speedport Entry 2i
      Tento problém je asi nemožné zreplikovať takže neviem poskytnúť postup, ako to spôsobiť.
      Nestretol sa niekto s takýmto niečím? Už dlho ma to žerie a sám si už neviem poradiť. Kľudne poskytnem ďalšie info ak bude treba len ma nenapadá aktuálne čo ešte by sa hodilo.
      Ďakujem.
    • Od markov600
      Dobrý deň.
      Mám zmluvu a keď som ju zakladal, tak tam bola podmienka, že musím od Vás zobrať WDSL router s mesačným prenájmom 2€.
      Prešli dva roky a mám už ďalšiu (pokračujúcu) zmluvu. Chcem sa spýtať, ako je to s tým routrom, stále platím prenájom? Nemám teda nárok na nový? Starý je môj?
      Prajem príjemný deň.
      S pozdravom
      Kováč Marián
    • Od milovas
      Rad by som vedel ci je mozne niekde v menu modenu Sercomm Speedport+ zistit maximalnu rychlost linky. Nemam na mysli aktualnu rychlost spojenia, ale teoreticku maximalnu rychlost linky.
    • Od JFK888
      Prvý mesiac po spustení (zakúpený balík Optik NET Ideál 350/70 Mb/s) som bol maximálne spokojný. Internet išiel na 100%. Žiaľ aktuálne (cca 2 mesiac) sa mi začína internet na PC zasekávať  - opakovane prerušovanie obrazu - načitávanie...  Pri kontrole mi ukazuje prenos - stav: 43,0 Mb/s - 58 Mb/s, pričom Optik NET Ideál  má uvedené 350/70 Mb/s. 
      ČO S TÝM?
      Ďakujem za relevantnú radu, pomoc.
    • Od azmedia
      Zdravím, potrebujem poradiť ohľadne odstránenia rodičovskej kontroly v routery Sagemcom 5670, kde bolo nastavené vypínanie Mercusys G50 denne od 0.00 do 02.00 hod. Momentálne tam nikde nevidím nastavené časy rodičovskej kontroly, všetko je "ako keby" povolené - na celom týždni, ale predsa to odpája daný router v nastavenom čase. Už som dal 100x Allow all a APLY, dokonca dal som zakázať celý týždeň a povoliť celý týždeň na všetky zariadenia ... jednoducho to nejde zrušiť. Má s tým niekto skúsenosti, že ako to odstrániť, tj. vyčistiť rodičovskú kontrolu? Aj keď to ukazuje, že všetko je povolené počas celého týždňa, takže nerozumiem. Vďaka za radu.
    • Od Canto123
      Dobrý deň, chcel by som sa opýtať ohľadom pevného internetu KLASIKNET Ideál. 16.11.21 mi zriadili službu, keďže som nemal kábel zo stĺpa tak potiahli káble, zriadili prípojku a nechali mi tu modem ZTE 2 stým že si ho mám zapojiť lebo som pri objednávke zvolil samoinštaláciu. Ja som bol v práci, bola doma iba priateľka tak jej vysvetlili čo a ako.
      Zapojil som modem ZTE 2 a prepojil som ho s mojím routrom TP-Link Archer C6 ( má 6 mesiacov preto som nebral router od telekomu) Zmenil som nastavenia  na PPPoE a prihlásil sa internet išiel,aj cez kábel aj wifi. Ale večer okolo 23:00 mi vypadol net a pomohol až reset modemu ZTE 2. Druhý deň 17.11  od 9.00 do cca 10.30 som mal spomalený download na 4Mbps a sem tam to skákalo ešte nižšie, potom sa  rýchlosť znova zvýšila na 35 mbps. 
      Momentálne mám 2 poskytovateľov internetu presne z dôvodu že mi kolíše rýchlosť a vypadáva. Mám telekom  KLasiknet a mám SWAN LTE všade je to to isté. takže sa stále rozhodujem ktoré si ponechať.
      Máte niekto konktrétne skúsenosti stým že kolíše rýchlosť ?  NA Telekom webe som sa dočítal že  7 dní od zriadenia služby monitorujú pripojenie a že rýchlosť môže kolísať, no mne sa zdá že z 35 mbps padne net na 4mbps je dosť.
      Na zázaníckej linke pán videl výpadky a povedal mi že to musí dať preveriť technikom lebo tam reálne výpadky sú. Dnes ráno mi prišla sms že technici to preverili a na ich strane nieje porucha.
      Tak predtým ako zavolám znova na infolinku sa tu chcem informovať či je to normálne že počas monitorovaného obdobia mi bude kolísať net alebo to bude stále, aj po tom období. 
      V druhom prípade uvažujem nad využitím 14 dnovej výpovednej lehoty z telekomu pretože  SWAN síce kolíše ale až takto nie... 
      ĎAkujem za rýchle odpovede