Otázka

  • 0

Dobrý deň,

máme poruchu , ktorú nevieme odstrániť a preto žiadame o pomoc. Máme nový TV značka: Samsung QLED 50Q80A a nedokáže tento najnovší produkt komunikovať s internetom, ktorý máme vo Vašej spoločnosti. Po zadaní  hesiel a ďalších overovacích vecí, máme zadať 4-číslie " brány". O niečom takom sme nikdy nepočuli a preto sme išli do T-com v Poprade, aby nám to 4-miestne číslo doručili. Žiaľ, oni o ničom podobnom nevedia a odkázali nás na predajcu TV prístroja. A ani tam sme nepochodili. Z toho dôvodu sa domáhame, aby sme dostali sieťové heslo správne, pretože sa nedokážeme pripojiť na internet ( napr.You tube a pod...).

Máme nasledovné zariadenie na internet:

-ZTE Home Gateway Speedport Entry 2i,-

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

ZTE Speedport Entry 2i, je zariadenie manažovateľné priamo z Telekomu. Požiadajte na linke technickej podpory 0800 123 777 aby vám prezreli na diaľku router. Určite nejaké DNS nastavovať nemusíte, o všetko ostatné sa tiež stará DHCP, ktorý prideľuje IP adresy. Neviem, aký problém tam je.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, s takýmito záležitosťami je určite lepšie skôr zahájiť chat a poslať fotky, pracovníci na predajni sú predajcovia a nemusia vedieť technicky všetko.

 

Vyzerá to, že danú sieť nastavujete manuálne, určite by nemal byť  problém s tým, že to je Telekom.

Pošlite keď tak postup, ako ste sa pripájali a poprípade fotku toho, čo od Vás TV žiada.

Odporučil by som danú sieť úplne z TV odobrať a skúsiť sa pripojiť nanovo cez nejakú možnosť automatického pripojenia, kde by ste mali možnosť si len vybrať sieť a zadať heslo.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Brana nieje heslo, je to IP adresa routera. Toto sa vyzaduje len ked zariadenie pripajate rucnym zadanim udajov, ak to zariadenie umoznuje, zvolte pouzitie DHCP (nie RUCNE nastavenie) a nemusite pri kablovom pripojeni nic vyplnat a pri wifi pripojeni len heslo siete.

Ak potrebujete poradit s pripojenim televizora na intermet, obratte sa na predajcu televizora resp. jeho manual.

Editoval/-a Jano
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň,

máme poruchu , ktorú nevieme odstrániť a preto žiadame o pomoc. Máme nový TV značka: Samsung QLED 50Q80A a nedokáže tento najnovší produkt komunikovať s internetom, ktorý máme vo Vašej spoločnosti. Po zadaní  hesiel a ďalších overovacích vecí, máme zadať 4-číslie " brány". O niečom takom sme nikdy nepočuli a preto sme išli do T-com v Poprade, aby nám to 4-miestne číslo doručili. Žiaľ, oni o ničom podobnom nevedia a odkázali nás na predajcu TV prístroja. A ani tam sme nepochodili. Z toho dôvodu sa domáhame, aby sme dostali sieťové heslo správne, pretože sa nedokážeme pripojiť na internet ( napr.You tube a pod...).

Máme nasledovné zariadenie na internet:

-ZTE Home Gateway Speedport Entry 2i,-

 

Mate doma aj nejake mobily, tablety, notebooky ?

Viete sa s niektorym zo zariadeni pripojit na internet ?

Skuste TV prepojit s routerom kablom

O 4-cisli brany som ani ja nikdy nepocul

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie je to 4 miestne cislo ale XXX.XXX.XXX.XXX. Napriklad ak je IP routra 192.168.1.1 tak Default Gateway (Brana) je 192.168.1.1. Tak ako pisal Marcel, toto je nutne zadavat len pri rucnom nastavovani. Inak sa o vsetko stara DHCP.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar