Aktivácia mimo SR

Otázka

  • 0

Pozdravujem, 

ako mám prosím aktivovať Easy kartu keď som mimo SR ? Konkrétne Indonézia. 
 

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Záleží, kde si kartu kúpil a či už bola aktivovaná na Slovenskú, skús zavolať na číslo +421 903 903 903 je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora, alebo  si napíš požiadavku cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Ale podľa info tu: https://www.telekom.sk/volania/roaming/predplatenka v Indonezii na predplatenke nefungujú odchádzajúce hovory.

Editoval/-a folky
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Marcel toto pomôže len ak je na Slovensku, pretože tam doručuje kurier zmluvy na podpis, bez toho predplatenku neaktivujú:-(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@Marcel toto pomôže len ak je na Slovensku, pretože tam doručuje kurier zmluvy na podpis, bez toho predplatenku neaktivujú:-(

Dikes Folky, ja by som to skusil, lebo sa to tvári, že ju máš v ruke akoby už.... Upozornenie: Registrácia slúži na registráciu SIM karty zakúpenej prostredníctvom vybraných partnerov spoločnosti Slovak Telekom, a.s., podľa pokynov uvedených na obale Vami zakúpenej SIM karty. Registrácia predplatenej karty cez web je možná len pre osoby staršie ako 18 rokov (občanov SR). V opačnom prípade je potrebné navštíviť najbližšie Telekom centrum.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od harvanka
      Predplatenka po presune čísla sa nedá pripojiť ako produkt v "Môj telekom" ani v mobilnej aplikácii
      Spojil som vo svojom profile produkty cez rodné číslo.
      - ukazujú sa tam podpísané zmluvy o presune čísla
      - nie je nájdený žiaden produkt
      Pri pokuse spojiť cez číslo mi ohlasuje chybu:
      0140-0019
      "Zadané telefónne číslo ešte nebolo aktivované alebo nepatrí do siete Slovak Telekom."
      - Číslo som aktivoval už pred viac ako týždňom.
       
    • Od Helter
      Zdravim,
      chcel by som si osobne v predajni preniest cislo a aby som tam nesiel zbytocne tak mam otazocku. Na pausal viem, ze musim mat 18 rokov a viac, ale plati to aj pri predplatenke? Momentalne mam 17.
    • Od jozefmatusovic
      Je možné vratiť sa z predplatenky k easy?
    • Od romanjek
      Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie)  29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 €  ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
      Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil. 
      Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
    • Od DonBosco
      Prosim, aky je postup pri prechode z neviazaneho pausalu na Preplatenku? Da sa to vyriesit v aplikacii, resp. online? Vdaka
    • Od Miro.skasil
      Ako vianocne prekvAPPenie som vyhral HBO GO zadarmo na 3 mesiace. Sluzbu som si aktivoval, prisla mi sms s kodom a skusil som sa registrovat na stranke HBO GO, ale vypisalo mi tuto chybu: "chyba v pribehu registracie 12.99". Skusil som zadat aj email, ktory som predtym na stranke hbo nepouzil.
      Prosim viete niekto pomoct co treba urobit? Snazil som sa kontaktovat Telekom support, ale cez aplikaaciu mi nechce zobrat moje telefonne cislo.