MagioGO a Samsung ovladac

Otázka

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mexican
      Včera som sa vrátil z dovolenky (toto píšem preto že predpokladám možný súvis s dočasným pobytom v inej krajine). Doma som potreboval zaplatiť za parkovné prostretníctvom SMS ma číslo 2200 a bol som trochu prekvapený jednou vecou.
      Po zadaní čísla 2200 mi telefón nezobrazil predchádzajúcu komunikáciu s daným telefónnym čislom, kde som doteraz videl všetky minulé SMS ktorými som platil za parkovné ako aj potvrdzovacie SMS o zaplatení atď. Po odoslaní SMS na číslo 2200 mi prišla potvrdzovacia SMS z čísla +432200 ako keby z Rakúska. A zrazu som v zozname správ videl pod číslom +432200 všetky predchádzajúce SMS ktoré som postrádal keď som ja odosielal SMS za parkovanie. To znamená že všetkú minulú komunikáciu (odoslané aj prijaté správy) s číslom 2200 vidím teraz pod číslom +432200. Správy ktorými som platil včera za parkovné však vidím pod číslom 2200. T.j. od včera mám dve vlákna komunikácie. Jedno pre číslo 2200 kde vidím dve odoslané správy zo včera a druhú pre +432200 kde vidím dve potvrdzujúce správy zo včera plus archív správ z minulosti.
      Ešte som si skontroloval nastavenie aplikácie Messages a mám tam ako svoju aktuálnu krajinu Slovensko (zvolené automaticky)
      Jedná sa o telefón Samsung Galaxy S21 a mám v ňom najnovšiu verziu softwaru nainštalovanú začiatkom januára 2022.
       
      Viete niekto poradiť ako to dať do poriadku?
    • Od Hamlik
      Kedy bude dostupný Samsung Galaxy S21 Ultra?
    • Od PeterKollarik65
      Od  27.4.2021 som prevzal koncové zariadenie . Som ( statonovým) novým zákazníkom spoločnosti Slovak Telekom a.s.  Faktúry platím v termíne splatnosti. 
      Od začiatku mi nefunguje diaľkový ovládač. Technik ktorý mi zapájal - spojazdnil zariadenie ma upozornil, že gombíky na ovládači idú trocha ťažšie. Akceptoval som to. Žiaľ  gombíky  nie len ťažšie fungovali, ale niektoré vôbec nefungovali. Reklamoval som to telefonicky operátorovi príležitostne pri inom probléme. Ten ma odkázal na pobočku, kde ovládač je možné vymeniť.  Navštívil som pobočku v Poprade v OC MAX už 6 x stále som dostal odpoveď že ovládače nie sú. Buď ich dostali a hneď sa rozobrali, alebo raz mi ho vymenili, za používaný ktorý, ale tak tiež nefungoval. Píšem to tu na fórum, nie je to možné napísať rovno do spoločnosti prostredníctvom elektronickej pošty ako sťažnosť.
      Pripadá mi to ako keby ste si išli kúpiť auto a predali by Vám ho bez volantu. Slovak Telekom a.s. je  seriózna firma?  Na to si odpovie každý sám.  Nezostáva mi nič iné, len sa poradiť s právnikom o odstúpení od zmluvy. Samozrejme po oficiálnom zaslaní reklamácie.  
      Na začiatku som uviedol, že faktúry platím... Aj napriek tomu, že službu ktorú som si predplatil nefunguje. Moja otázka znie, uvedomuje si spoločnosť Slovak Telekom a.s. aké služby poskytuje? Ak si myslite, že telefonicky obvolávát zákazníkov 5 x do mesiaca a nahovárať  na novú službu je všetko, je omyl. Služba zákazníkovi je sa starať o zákazníka po celú dobu viazanosti.  Dnes je 5.8.2021 ja tomu neverím, že je to  možné.  
    • Od monikazupkova
      Dobrý deň prosím vás da sa k magio boxu dostať nový ovládač. Magio máme uz roky a stratil sa nam ovládač. Dakujem za odpoveď 
    • Od emantroj
      neviete mi poradiť  kde kúpiť nový ovládač k mágiu
    • Od zbytocnyucet
      Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať ako mám na novšom type TV od Samsungu (konkretne QE65T74) spárovať set top box s ovládačom od Samsungu. Skúšal som to asi 10x a nič. Pri výbere značky stb tam bohužial Tatung STB 3701 nenájde, neviem či je podporovaný alebo nie. V domácnosti je ešte jeden stb s nahrávaním značky Arris a ten mi našlo a išiel nastaviť v pohode (ten ale nie je môj). V samotnom Samsungu mi nevedeli k tomu povedať nič. Má niekto takúto skúsenosť alebo pozná niekto nejakú vychytávku na to ? Poprípade je nejaká možnosť tú bučoru od Tatungu vymeniť za niečo iné poprípade vymeniť ju za stb s nahrávaním nejakej inej značky ?